Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cursussen tegen vliegangst

Gestart door Mawibata, zondag 27 juni 2010, 14:14:04

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata



Cursussen tegen vliegangst





Uit onderzoek is gebleken dat zowat een derde van de bevolking een vorm van vliegangst heeft. Om reizigers daarvan af te helpen, organiseert Kenniscentrum Vliegangst Clearsky nu met Jetairfly en reisketen Jetaircenter speciale cursussen. Apart is dat de lessen gepaard gaan met een trip naar de Costa Blanca. Gestart wordt met een theoretisch gedeelte waarin men meer leert over luchtvaart en omgaan met angst. Dat alles vindt plaats in Zaventem. Hierna volgt een minitrip naar de Costa Brava met begeleiding van de docenten. De eerste reeks lessen heeft plaats begin juni, de volgende midden september en oktober. Kost 999 euro. Als je na 15 mei inschrijft, is dat 1.045 euro. Meereizende partners: 489 euro.







http://www.hln.be/hln/nl/2/Kanaal-Reizen/article/detail/1123728/2010/06/27/Cursussen-tegen-vliegangst.dhtml


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Fail_over

Verliefd worden op een Fhilipijnse. HET middel tegen vliegangst. Ben je ook â,¬1000 kwijt.

Later meer........ :lachen: :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

buizesmurf

ik behoor tot die eenderde en nu zaterdag is het weer zover,tacloban,manila,abu dhabi,brussel,grrrrrrrrrrrrr :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Amice

Les 1: als u de kerktoren van uw woonplaats niet meer kunt zien,dan bent u te ver weg.
Les 2. Als u moet neerkijken op uw kerktoren dan bent u te hoog, ga nooit meer in het reuzenrad.

:congratualtionsis0: u bent van uw vliegangst af.

kan ik effe  â,¬999 vangen? :haha:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Fail_over

Opzich, vliegangst heb ik niet.
T'is meer start- en landingsangst. :crazy:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Volgens mij zijn zulke cursussen pure commercie.
Rich de Nederbelg.