Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

School nivo in de Fhils

Gestart door Fail_over, dinsdag 29 juni 2010, 22:17:47

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#60
Hier begon het mee gisteren:

Citaat van: Budgie op  5 April 2012, 22:15:36
Citaat van: huisman45 op  5 April 2012, 04:51:28

beter gooi de bijbel weg staat  maar onzin in . lees een goed boek  

@ Huisman hiermee geef je aan dat je en intolerant ben maar ook dom
Want de Europeese beschaving is hier wel op gebaseert

En de bijbel is wel verschillend met wat de kerken er van gemaakt hebben.


Als je het volgende tegen   gaat zeggen hier op de   beter gooi de bijbel weg staat  maar onzin in . lees een goed boek dan zou het kunnen dat men het volgende zou kunnen ondervinden.............  

Ik spot liever niet met welk geloof dan ook, maar probeer een ander zijn geloofsovertuiging gewoon te respecteren en vooral op de  want daar zijn ze zeeeeer gevoelig voor..........  


Ik probeerde daarbij alleen maar naar voren te brengen betreffende het  respecteren van andermans geloofsovertuiging.

De Bijbel: Ik heb er vier in huis:
1. Engels
2. Cebuano
3. Tagalog
4. Marrokaans

Een aantal jaren gelden las ik wel in de bijbel en kon een aantal passages daarin koppelen aan mijn dagelijks leven.
Ben er mee gestopt voor wat voor redenen dan ook..... :weetikniet: :weetikniet:





Nu las in vanmiddag een reactie van Budgie waarin onder andere werd gesteld:

En de grote bek die ex-militairen vaak hebben worden in de burgermaatschappij niet erg gewaardeerd.

Ik ken op dit forum twee ex-militairen en twee militairen die nog hun beroep uitoefenen.
Wie dat zijn is hier niet belangrijk
Ik weet alleen dat deze betrokken leden vriendelijk mensen zijn en helemaal geen grote bek hebben.

Nu het forumlid Huisman al heeft aangegeven dat hij GEEN ex-militair is, dan blijft er nog eentje over en dat is dan de de belanghebbende Klootzak.......... :jajaja: :jajaja:

enz.enz.enz............

Nu, daarbij met inachtneming van het gestelde in de bovenstaande alinea's, verzoekt belanghebbende u hierbij uiterst beleefd doch dringend om hem alsnog de nodige informatie te verstrekken waaruit onder andere duidelijk naar voren komt in welke topics en op welke data hij een 'zogenaamde' "grote bek" heeft gehad waarbij hij een medelid van dit forum of welke derde partij dan ook heeft beledigd of tewel voor gek heeft gezet.

Na het vernemen van de hierboven verzochte informatie zal deze relevante informatie alsnog worden bestudeerd en vervolgens zullen er maatregelen worden genomen waarbij eventuele publieke excuses zullen worden aangeboden aan de betrokken partijen indien zulks noodzakelijk zal worden geacht.

Belanghebbende verkoopt een hoop gekheid op zijn topic "Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros", maar hij heeft daarbij nooit enige voornemens gehad om andere leden te beledigen op welke manier dan ook, om redenen dat als wanneer hij zulks zou doen de kijkcijfers op dat betreffende topic zouden kunnen dalen hetgeen in strijd zou zijn met de bedoeling van het genoemde topic.

Belanghebbende heeft tot op heden veel mogen leren op dit forum en zal om dien redenen dan ook nooit persoonlijk worden op een negatieve manier ten aanzien de andere forumluden en-of hun familieleden waar die zich dan ook mogen bevinden.

Desalniettemin, en in het voorkomend geval waarbij belanghebbende WEL iemand persoonlijk benadeeld zou hebben, dan is hij zonder meer bereid om jegens die persoon zijn oprechte excuses aan te bieden.

God Bless you all...........

Met vriendelijke groet

W.Klootzak