Mijn trip naar Samal Island Davao

Gestart door callebaut, woensdag 30 juni 2010, 07:03:00

Vorige topic - Volgende topic

Pieter-Jan

De website www.samal-watersports-center.com werkt niet meer. De wedesigner zit nu bij mij en is een nieuwe website aan het maken. Nu werkt die nog niet maar komt binnenkort online. Www.samalislandhuts.com en www.samalwatersports.com
sorry voor het ongemak. Voorlopig kunt u me contacteren via pm of pieterjanvererfven@gmail.com
:thankyoufw5:

Pieter-Jan

Www.samalislandhuts.ph
Www.samalwatersports.ph
Guest houses zijn inmiddels klaar. Altijd goed gevuld met Belgen. De banana boot en andere Watersports draaien niet zo goed. We focussen ons nu op duiken en boottrips. Dat trekt dan wel weer klanten. Binnenkort gaat onze diveshop open op Samal Island. Tevens de eerste diveshop op Samal. Enkele foto's te zien op de website en op de topic digos Dive in Samal. Laat eens weten wat jullie van de websites vinden...

Rich

Citaat van: Pieter-Jan op woensdag  7 maart 2012, 00:59:12
Www.samalislandhuts.ph
Www.samalwatersports.ph
Guest houses zijn inmiddels klaar. Altijd goed gevuld met Belgen. De banana boot en andere Watersports draaien niet zo goed. We focussen ons nu op duiken en boottrips. Dat trekt dan wel weer klanten. Binnenkort gaat onze diveshop open op Samal Island. Tevens de eerste diveshop op Samal. Enkele foto's te zien op de website en op de topic digos Dive in Samal. Laat eens weten wat jullie van de websites vinden...

Hoofdletter even veranderd. Mooie en professionele website's Pieter-Jan  :thumb: :thumb:

www.samalislandhuts.ph
www.samalwatersports.ph
Rich de Nederbelg.

xav

websites zien er idd zeer mooi uit  :thumb:

hopelijk zal ik ooit eens tijd hebben om jullie te komen bezoeken, het ziet er daar prachtig uit bij jullie...

Baliw-katok

Citaat van: Pieter-Jan op woensdag  7 maart 2012, 00:59:12
Www.samalislandhuts.ph
Www.samalwatersports.ph
Guest houses zijn inmiddels klaar. Altijd goed gevuld met Belgen. De banana boot en andere Watersports draaien niet zo goed. We focussen ons nu op duiken en boottrips. Dat trekt dan wel weer klanten. Binnenkort gaat onze diveshop open op Samal Island. Tevens de eerste diveshop op Samal. Enkele foto's te zien op de website en op de topic digos Dive in Samal. Laat eens weten wat jullie van de websites vinden...

Ziet er prima  uit Pieter-Jan.  Heb al  heel  wat  plaatsen bezocht  op  de Phils, maar het wordt dan  toch maar eens tijd dat ik  naar Davao afzak. :-)

bruno13

 :thumb: knap gedaan
heb zelf ook nog nooit in mindanao geweest
het is echt wouwwwwwwwww