Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tax on web

Gestart door Digos, dinsdag 6 juli 2010, 18:52:46

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Deze week men belastingsaangifte via tax on web gedaan, werkte perfect.

Toen ik dan de aangifte van men vrouw wou doen liep het mis en kon ik niet inloggen met haar paspoort (F-kaart).

Certificaten zouden ingetrokken zijn.

Contact opgenomen met tax on web en we moeten ons met het paspoort aanmelden op het gemeentehuis omdat terug in orde te krijgen.

Men wist ons ook te vertellen dat het waarschijnlijk misschien niet mogelijk is om een aangifte te doen met een F-kaart.

Op de site van tax on web is daar echter niks over terug te vinden.

:ikkeniebegrijp:





LIVE ONCE - LIVE IT

ladgar

Wij hebben ze zonder problemen kunnen indienen met een F-kaart

Digos

#2
Bedankt voor je reply ladgar.

We laten hier wel weten of dat het ons gelukt is na haar bezoek aan't gemeentehuis.

Misschien zijn haar certificaten wel ingetrokken geweest omdat ze een poosje haar paspoort kwijt was.....waarvan aangifte bij de politie gedaan was.

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

Digos


We zijn naar het gemeentehuis geweest om de kaart up to date te maken, maar nu inloggen lukt nog steeds niet.

Nog steeds problemen met de certificaten.

:crazy:  :mauer:

Heb al spijt van dat hele tax on web gedoe....

LIVE ONCE - LIVE IT

ganda

Citaat van: Digos op woensdag 14 juli 2010, 18:43:18

We zijn naar het gemeentehuis geweest om de kaart up to date te maken, maar nu inloggen lukt nog steeds niet.

Nog steeds problemen met de certificaten.

:crazy:  :mauer:

Heb al spijt van dat hele tax on web gedoe....



Oei, morgen is het de laatste dag voor het indienen van de aangifte. Misschien is het beter dat je naar het belastingskantoor zelf gaat.
Een kleine tip voor volgend jaar, laat de mutualiteit uw aangifte doen. Met doet dit gratis, je krijgt de berekening en een attest dat men de aangifte voor U heeft gedaan. Geen miserie met identiteitskaarten of inloggen. :thumb:


infas

Dit jaar opnieuw zonder problemen met de F-kaart kunnen handtekenen bij Tax-on-web.

Digos


Normaal gezien werkt het blijkbaar om te handtekenen met een F-kaart gezien de reactie's hier, en er word nergens ook niet vermeld dat het niet zou werken.

We zijn nu te laat met het indienen van haar aangifte en zijn we tot de conclusie gekomen dat de bediende op het gemeentehuis haar werk niet goed heeft gedaan of misschien wel dat ze zelfs niet wist waar het juist over ging.

De bediende heeft blijkbaar maar juist de pincode en de pukcode op juistheid gecontroleerd alhoewel ik het duidelijk had vermeld op de nota die ik men vrouw had meegegeven dat ze de certificaten moesten vernieuwen  :ikkeniebegrijp: .......ik waande me terug in de phils  :mauer:

Nadeel is dat het allemaal electronisch gaat en dat je ter plaatse niet kan controleren of alles in orde is.....tot je thuis komt.

Ik vind het voor hier in  :belgiesmiley: nogal zwak van het gemeentepersoneel, en we zijn benieuwd wat de gevolgen gaan zijn voor ons met een aangifte die te laat is ingediend.

In ieder geval laten we het hier niet bij en gaan we verder tot er een oplossing komt van hun kant.

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

Mawibata



Digos, bij mij moet ik de certificaten zelf aanmaken op de PC   :ikkeniebegrijp:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos


Klopt Mawibata, je moet ze registreren bij windows en etc......en dan kan je voort gaan, maar als er op het paspoort geen certificaten (electronische handtekening) staat....gaat alles mis en kan je niet inloggen bij tax on web.

We hebben alle mogelijke diensten al gebelt, en soms geeft de browser die je gebruikt ook wel eens problemen.

We gebruiken hier standaard de browser van Maxthon en ook de IE geeft problemen, mozilla firefox geeft dan weer betere resultaten en dat is ook waar "tax on web" uiteindelijk naar toe gaat.

Als het daar niet in werkt dan is er iets mis met de certificaten van het paspoort.....nie meer en nie minder.

Tenslotte......

Je kan online aanvragen of de certificaten van een paspoort up to date zijn.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

Digos


Contact gemaakt met de belastingen in Brussel, en we moesten zo gauw mogelijk de papieren aangifte nog opsturen....

Zal allemaal wel niet zoveel uitmaken zeker.....ze weten beter dan wij wat je verdient.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT