Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

bcd-travel

Gestart door Baliw-katok, vrijdag 16 juli 2010, 21:30:34

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Iemand ervaring met boeken via bcd-travel ?  En hun annulatieverzekering voor 5 â,¬ ?

website : http://www.bcd-travel-direct.be/

Rich

Nooit eerder van gehoord  :weetikniet:
Rich de Nederbelg.

Mawibata


Antwerpen, 3 mei 2010 — BCD Travel, Belgisch marktleider in zakenreismanagement, is verhuisd naar zijn nieuwe kantoor in Antwerpen (Berchem). De verhuis van de maatschappelijke zetel had officieel plaats op 1 mei 2010 en alle diensten zijn vanaf vandaag (3 mei) operationeel. Het Multinational Service Center en het Business Travel Center behouden dezelfde configuratie als in Mechelen. De Business Travel Centers van Gent, Brussel en Luik zullen, net als de implants bij klanten, blijven functioneren op dezelfde vertrouwde manier.



Over BCD Travel

BCD Travel is de Nederlandse marktleider in zakenreismanagement. Zij is leverancier in wereldwijde reislogistiek, en zorgt er door het stroomlijnen en vereenvoudigen van het totale reisproces voor dat haar klanten maximaal besparen op de kosten voor het zakelijk reizen. Wij helpen ondernemingen in het navigeren door het complexe zakenreislandschap met vele producten, diensten en leveranciers. BCD Travel is actief in meer dan 90 landen en heeft een omzet van 14,6 miljard US Dollars en een gecombineerd aantal arbeidskrachten wereldwijd van meer dan 10.800. BCD Travel maakt onderdeel uit van BCD Holdings N.V.


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

callebaut

Heb gemerkt dat hun prijzen duurder uitkomen dan wanneer men rechtstreeks boekt bij Etihad  Mnl - Bru - Mnl

jiggy

Ben reeds een aantal weken simulaties aan het maken voor een vlucht naar de Filippijnen.
Dit voor het geval mijn vriendin geen visum krijgt om mij te komen bezoeken.

De grote prijsverschillen vallen mij steeds op. Ook dat een omgekeerd ticket Manilla-Brussel soms de helft kost dan een in omgekeerde richting voor dezelfde data !
Dit "marktmechanisma" is me al haarfijn uitgelegd in een andere post.

Doch.. nu wat BCD-travel betreft : de handigheid van hun website is dat je "flexibele data" kan opgeven.(wel deze optie aanvinken...)
En wat bleek : mocht ik vertrekken op 20 december en terugkeren op 10 januari, dan kost mij dit bij KLM 1333 â,¬.
echter... vertrekkende op 23 december en terug op 13 januari is dit slechts 750 â,¬ !!!( Antwerpen TGV-->A'dam-->Manilla) en dit met prima aansluitingen, dus geen nachtje vastzitten of zo...

Dit is zelfs goedkoper dan toen ik deze zomer naar de Filippijnen reisde.

Zal misschien niet voor elke periode zijn dat er zo'n prijsverschil is, doch.. die flexibele data , da's handig !

Een aanrader dus : http://www.bcd-travel-direct.be/

Luke

Als je diezelfde oefening volgende week doet kan het weer kompleet veranderd zijn. Het hangt af wat er dan in die periode geboekt en gecancelled is...

jiggy

Via bcd-travel deed ik volgende simulatie: 10/01-30-01 Antwerpen(tgv) - A'dam- Manilla (en terug uiteraard) voor 550 â,¬ !!!
Dit met KLM. Voordeel van de bcd-travel site : je ziet de prijzen voor meerdere data zodat je je reisplannen eventueel daarop kan afstemmen.