Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Heel voordelig reizen via Connections

Gestart door Carpie, vrijdag 13 augustus 2010, 20:37:27

Vorige topic - Volgende topic

Carpie

Heren

Wat ik nu vind is echt wel formidabel.

Bij Connections kan je nu al vliegen aan â,¬ 540 !!!!!! Jaja, je leest het goed. â,¬540

Spijtig genoeg komt deze datum niet uit voor mij maar kijk maar es bij vertrek op maandag tot bv maandag, 5 okt tot 1 november.....

Dinsdag al "iets" duurder maar nog heeeeeeel aanlokkelijk.

Doe er uw profijt mee.

www.connections.be

Greetz

Johan

Rich

Inderdaad Carpie. Heb effe gekeken, goh wat een prijs.  :thumb:

Bedankt voor de tip.  Ga het in de gaten houden voor maart of april volgend jaar.
Maar nu eerst vertrekken komende dinsdag voor 3 weken  :happy: want ik zit hier onderhand gek te worden. Meer dan 6 maanden wachten om elkaar te zien is gewoon veel teveel.

:daag: Rich
Rich de Nederbelg.

Carpie

Hey Rich,

Leuk dat jij mag vertrekken  :thumb:, ik moet nog 7 weken geduld hebben . Maar komt wel goed  :happy: ;)

Ik wens jou alvast een heel goed verblijf aldaar, tegen dat jij terug bent maak ik mij stilaan klaar  :happy:.

Doe ze daar allemaal maar de groeten  :lachen: :lachen: :lachen:

Greetz

Johan

Robert

Waar vandaan is het vertrek voor deze prijs en met welke maatschappij.
Een vriend van mij gaat begin september met Etihad voor ca 700 euro vanuit Brussel en is een half jaar ticket.

xav

zijn idd zeer mooie prijzen... heb eens voor mezelf gekeken en kwam toch nog 100 euro goedkoper uit dan dat ik bij Joker betaald had... volgende keer toch maar eens bij connections checken...

boldy

juist kijen naar het goedkoopste ticket  maar dan ook niet zeuren als je geld pleite is en je geen ticket heb . ik betaal tog liever meer bij de meer vertrouwbare  bedrijven heb je tog meer zekerheid , en beste is tog direct bij de lucktvaartmaatshcappij boeken.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

rudy1962

BRU-MNL voor â,¬ 560 met Etihad, te boeken vanaf 16/08/2010 tot 13/09/2010 bij Joker reizen

disnoke

Spijtig genoeg kan ik nog niet boeken, ik verander van werk en begin daar op 13 september en moet dan nog proberen een verlof vast te leggen voor half of eind oktober, had het graag aan deze prijzen gedaan

xav

Citaat van: boldy op zaterdag 14 augustus 2010, 17:09:39
juist kijen naar het goedkoopste ticket  maar dan ook niet zeuren als je geld pleite is en je geen ticket heb . ik betaal tog liever meer bij de meer vertrouwbare  bedrijven heb je tog meer zekerheid , en beste is tog direct bij de lucktvaartmaatshcappij boeken.

Joker reizen en connections zijn geen klein grut hoor... maar je weet idd nooit...

Mawibata

#9

We hebben weinig keuze qua data. Reden, Mihmi haar werk.

Zouden willen gaan vertrek hier ± 15-19 November, vertrek terug op 3,4 of 5 januari.  Ze wil oudejaar nog ginder vieren met de family.

Prijzen die ik tot nu toe tegen gekomen ben :   1.000,00 en meer. Ook bij Joker reizen en connections niets beterkoop. Is om te   :janken:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.