Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

200 php voor pin transactie?

Gestart door Fail_over, zondag 15 augustus 2010, 14:11:27

Vorige topic - Volgende topic

Kano

#20
 :ikkeniebegrijp: Vandaag is BPI opnieuw begonnen met een ATM fee aan te rekenen van P 200 per transactie met een buitenlandse bankkaart :kwaad:

PS: ING maestro betaalpas
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Digos


Vandaag nog gepind met argenta kaart......150 peso kosten iedere keer je pint. (Metrobank).

LIVE ONCE - LIVE IT

buizesmurf

Met welke kaart?Maestro,visa,master?
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Paring Belga

Gisteren gepind met BPI met een Belgische kaart, zero kosten.

boldy

hmm minders dan , me vriendin heeft vanmiddag gepind maar ze heeft er (nog) niks over gezecht zal morgen wel eens vragen of zei ook een fee moest betalen
het leven is net een lul keihard en veel te kort

buizesmurf

Met de Maestokaarten moet ik ook altijd een fee betalen,eender welke belgische bank,en niet dus met Master of Visa kaarten van dezelfde belgischebank.En meestal ligt het aftehalen bedrag hoger,10000 peso,per transaktie.Maestro of gewone bankkaarten is dit meestal max 3000 tot 5000.Dus wanneer je naar de phils reist,cash en verschillende soorten kaarten gewenst,zeker om eventuele problemen te voorkomen,want zoals je alicht al ondervonden heb,kunnen ze hier de voorwaarden zomaar ineens veranderen en meestal in hun eigen voordeel...
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

boldy

heb me vriendin gevraagd  maar die moest gisteren nog geen fee betalen bij bpi ,denk dat ze dan ineens op een of ander uur ineens de fee in hebben gevoerd .
me vriendin gebruikt meastro kaart van ing en werkelijk waar nog maar 1 keer niet kenne pinne
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Digos


Wij pinnen met Maestro Argenta iedere keer 10000 peso in één keer.

Bij de transactie verschijnt er op het scherm al dat er een fee van 150 word aangerekend.

LIVE ONCE - LIVE IT

Amice

gewoon niet akkoord indrukken en elders gaan pinnen.

Iemand dienaangaande al ervaring met:
chinabank
RCBC?

volgens mij bescheiden mening zijn dit ook internationale banken die in navolging van HSBC geen fee berekenen?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boomerang

Citaat van: Amice op zaterdag 18 september 2010, 14:25:38
gewoon niet akkoord indrukken en elders gaan pinnen.

Iemand dienaangaande al ervaring met:
chinabank
RCBC?

volgens mij bescheiden mening zijn dit ook internationale banken die in navolging van HSBC geen fee berekenen?

China bank accepteert helaas geen Maestro.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"