Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

200 php voor pin transactie?

Gestart door Fail_over, zondag 15 augustus 2010, 14:11:27

Vorige topic - Volgende topic

buizesmurf

Metrobank in Naval is ook 150 peso fee.Maar gebruik nu visa en mastercard,geen extra fee tot dus ver.10.000 peso is het maximumbedrag per transactie.
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Kano

Buizesmurf, je betaalt geen extra fee tot dusver voor het gebruik van je master/visa kaart. Rekent jouw Belgische bank geen kosten voor het geld afhalen met de creditcard?

:hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luke

Bij BNP-Fortis is betalen met debit bankkaart/pas en betalen en Master/Visa credit-card bijna even duur. Rond de 2,50 EUR transactie kost + nog een wisselkoerspercentage er bovenop....

buizesmurf

Citaat van: Kano op donderdag 23 september 2010, 02:16:40
Buizesmurf, je betaalt geen extra fee tot dusver voor het gebruik van je master/visa kaart. Rekent jouw Belgische bank geen kosten voor het geld afhalen met de creditcard?

:hoedjeaf:

Ik heb bij fortis bnp een all in formule. 2,5 euro per maand dus. Uittreksels,maesto en visa card,enz.. ook een maal per maand uittreksel voor u tankbeurt enz.. maar daar ben ik hier niet veel mee.
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Luke

Citaat van: buizesmurf op donderdag 23 september 2010, 05:46:32
Citaat van: Kano op donderdag 23 september 2010, 02:16:40
Buizesmurf, je betaalt geen extra fee tot dusver voor het gebruik van je master/visa kaart. Rekent jouw Belgische bank geen kosten voor het geld afhalen met de creditcard?

:hoedjeaf:

Ik heb bij fortis bnp een all in formule. 2,5 euro per maand dus. Uittreksels,maesto en visa card,enz.. ook een maal per maand uittreksel voor u tankbeurt enz.. maar daar ben ik hier niet veel mee.

Buizensmurf. Dit zijn de KOSTEN die aangerekend worden voor GEBRUIK (betaling/geldopname) van BANKkaart/VISA/MASTER.
Deze zijn onafhankleijk van de Rekeningformule die je momenteel hebt.

https://www.bnpparibasfortis.be/pics/be/common/nl/lib_download/doc_server/ds1400.pdf?contract_type=sta



Kano

Als ik het goed begrijp (na lezing van het bestand in het vorige bericht) dan zijn er wel kosten verbonden aan opnemingen met de visa/mastercard, alleen zijn die niet aan de Filipijnse maar aan de Belgische kant?  Of zie ik dat verkeerd :confused2:

Opnemingen met Visa/MasterCard in het buitenland aan geldautomaten of in een bankkantoor :
3,50 % van het bedrag (min 5.00 EUR) en koers marge begrepen in de koers  1,60 % van het bedrag



Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

ladgar

Toen ik 200 php aangerekend kreeg bij de BPI voor afhaling , was dat voor een afhaling met VISA , zij rekenden 200 php voor ALLE in het buitenland uitgegeven kaarten (visa , maestro , mastercard etc).

boomerang

Citaat van: ladgar op donderdag 23 september 2010, 07:31:56
Toen ik 200 php aangerekend kreeg bij de BPI voor afhaling , was dat voor een afhaling met VISA , zij rekenden 200 php voor ALLE in het buitenland uitgegeven kaarten (visa , maestro , mastercard etc).

Metrobank, vandaag 23/09, 150php bij een maximum van 10.000php per trekking. Hogere bedragen per trekking worden geweigerd door de machine.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Pjottr

ABNAMRO via internetbankieren â,¬ 5.ik meen tot ps 50.000 per transactie rechstreeks naar een rek hier.Duurt 1 tot 2 dagen.In mijn geval BPI
Opnemen met ABNAMRO wereldpas hier kost â,¬2.25 per keer en is ook gelimiteerd door de banken hier+ de extra fee van 200 ps.
Opnemen met mijn Rabowereld pas hier kost niets behalve de extra fee van ps 200.
Goedkoopste oplossing voor mij :internet transactie max 50K in pesos van ABNAMRO naar BPI 5 euris per maand T's nie anders
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

vvjoris

Citaat van: stip66 op zondag 15 augustus 2010, 17:23:32
Als ge wilt bestolen worden waar ge zelf bijstaat moet ge inderdaad bij deze soort van kantoren storten. ( slechte wisselkoers en je wordt nog bestolen door de transferkost ).

Bij Westen Union bv, betaalde ik hier transferkost ( â,¬ 15 ). Bij afhaling dient men nogmaals 20 of 30 pesos te betalen voor het ontvangen. DIEVEN zijn het !!!

Ik stortte online php 50,000 op de rekening van mijn vrouw, via de Bank van De Post. Vaste kost â,¬ 7, ongeacht het bedrag. Ze moeten wel ongeveer een week wachten voor ze het ginds kunnen verzilveren via Bank van De Post  :floet:
Ik ben bij Dexia. Ik ben gaan vragen wat het kost om over te schrijven naar een bank in  :smiley-philippines:
Het is â,¬ 8 vaste kost ne â,¬ 20 voor de transfert naar zone 4, waar  :smiley-philippines: blijkbaar inzit.
Ik ga straks naar Antwerpen informeren hoe het zit voor transfers met LCC en RIA.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.