Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

200 php voor pin transactie?

Gestart door Fail_over, zondag 15 augustus 2010, 14:11:27

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

#60
Vandaag heeft Asawaatje 2x gepint bij BFB. Ditmaal weer met 200 php aftrek kosten per pin transactie.  :ikkeniebegrijp:  :crazy:  :weetikniet:


(Gecorrigeerd. ik had niet goed gekeken. Kom net uit de nacht.  :crazy:  :haha: )
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

boomerang

Citaat van: Fail_over op woensdag 29 september 2010, 08:06:10
Vandaag heeft Asawaatje 2x gepint bij BFB. Ditmaal weer met 200 php aftrek kosten per pin transactie.  :ikkeniebegrijp:  :crazy:  :weetikniet:


(Gecorrigeerd. ik had niet goed gekeken. Kom net uit de nacht.  :crazy:  :haha: )

Metrobank rekent 'slechts' 150php per afhaling van 10.000php. HSBC is nog steeds gratis en heeft een max. van 20.000php per afhaling.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Fail_over

Ja, maar je weet hoe dat gaat. Van onze subdivisie is er maar 1 route naar Palengke. Daar licht maar 1 bank. BFB. Een eindje verderop is wel een Metro bank, maar die is tegenover de tricycle stop.

Ik, en mijn Asawa ook, vinden het geen goed idee om 20 k te pinnen met al die priemende ogen van de tricycle drivers die staan te wachten.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ladgar

Bij de citibank in de filippijnen werd geen fee aangerekend voor afhaling met mijn buitenlandse maestro kaart (op 2 oktober)  , er kan tot 15000 php opgenomen worden per keer.

Amice

@ladgar

Is die p15000 de dag limit of ligt die hoger en is het p15000 per trek en dan 3x per dag of zo?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

ladgar

Het is 15000 php per trek, van daglimiet heb ik geen weet.

Luke

Ik denk dat de daglimiet afhangt van de uitgever van de kaart (uw bank).
Voor mij is de daglimiet 35000 PHP bij citibank

Mawibata

Citaat van: Luke op vrijdag  8 oktober 2010, 04:37:51
Ik denk dat de daglimiet afhangt van de uitgever van de kaart (uw bank).
Voor mij is de daglimiet 35000 PHP bij citibank

Hangt af van jouw bank, maar ook de bank van de ATM kan beperkingen opleggen. (BdO, Metrobank, PNB, Chinabank . . . )

Argenta bv heeft een limiet van â,¬ 600,00 per dag, maar indien de  :smiley-philippines:  bank van de ATM waar je wenst af te halen, een lagere limiet heeft, zal je bij ATM's van verschillende banken moeten afhalen.

Vroeger moest ik gewapend met verschillende bankkaarten, naar verschillende ATM's als ik een groot bedrag in cash nodig had.

Maar er is een andere oplossing.

Voor een groot bedrag kan je ook in sommige banken terecht om cash af te halen van je  :belgiesmiley:  rekening. (Visa - Mastercard)

Zo heb ik eens  â,± 100,000.00 in een keer afgehaald om cash een betaling te kunnen doen. (De limiet ligt zelfs nog hoger)

Dit is ook veel veiliger, want als men je in 't oog houdt bij de ATM.  .  .  .








Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Luke

Vroeger on ik bij Citibank ook over de toonbank "cash advance" krijgen met creditkaart maar dat is al enkele jaren niet meer mogelijk.
Bij welke banken lukt dat nog wel??
En welke kost?

Amice

Zit er verschil tussen Maestro belgie en maestro nederland?

Ik heb ff die citibank geprobeerd maar kreeg nul op mijn rekest. M.a.w. kon daar geen transactie doen.

Overigens was de trek hier in manila P10000 en de daglimiet P20000.

Er zit toch nog wel enig verschil in bankenfilialen onderling zo te zien.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent