Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

aanvraag formulier verbintenis tot tenlasteneming 3 bis

Gestart door viveke, woensdag 15 september 2010, 05:15:39

Vorige topic - Volgende topic

viveke

Goede morgen,kan mij iemand inlichten?februari gaan wij voor de eerste maal naar manilla,naar een familie die wij daar steunen,de zoon zou graag in mei 2010 naar belgie op vakantie komen voor 18 dagen,wij zouden ons borg stellen,en ik februari zouden wij onze papieren meenemen en proberen alles in orde te maken met de ambassade,de zoon is 35 jaar en geeft daar geen werk,hij kan niets voorleggen,wij zouden zijn ticket betalen en ook zorgen voor zijn confort,kan mij iemand verder inlichtingen geven hoelang dat zou duren ??nog een prachtige dag verder groeten viveke :daag:
viveke

Phille

Ik vermoed dat dit nooit zal lukken, waarom wil jij dat hij op vakantie komt in België? Welke is je relatie met die man? En welke intentie heeft hij om daadwerkelijk terug naar de Filipijnen te keren, wat bindt hem aan de Filippijnen?

Fail_over

Citaat van: viveke op woensdag 15 september 2010, 05:15:39
Goede morgen,kan mij iemand inlichten?februari gaan wij voor de eerste maal naar manilla,naar een familie die wij daar steunen,de zoon zou graag in mei 2010 naar belgie op vakantie komen voor 18 dagen,wij zouden ons borg stellen,en ik februari zouden wij onze papieren meenemen en proberen alles in orde te maken met de ambassade,de zoon is 35 jaar en geeft daar geen werk,hij kan niets voorleggen,wij zouden zijn ticket betalen en ook zorgen voor zijn confort,kan mij iemand verder inlichtingen geven hoelang dat zou duren ??nog een prachtige dag verder groeten viveke :daag:

Zo te lezen geef ik je weinig kans. Hij zal dan wel op jullie kosten hier zijn vakantie kunnen vieren, maar probeer DVZ er maar eens te van overtuigen dat hij hier niet in het illegale circuit terecht komt, borg stelling of niet.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Dag Viveke  :welcome:

Alleen al het feit dat hij geen werk heeft maakt de kans op goedkeuring om naar hier te komen nihil.

Ik baseer me enkel op de posten die ik hier op het forum gelezen heb, en heb er verder geen ervaring mee, maar ik zou het in jouw plaats niet proberen.

:daag: Rich
Rich de Nederbelg.