angeles city, bezienswaardigheden, goeie bars en must do's

Gestart door extremebuddy, donderdag 16 september 2010, 17:35:03

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Volgens de info die ik heb gekregen hangen ze meestal uit in Butterfly bar.(zijstraat van fields ave)

Maar de adressen die Luke heeft gegeven kunnen je zeker helpen dat uit te vinden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Phille

CitaatHet ABC hotel is ook onder Nederlands management.

Vorig jaar Juli ben ik eens voor twee nachten naar Angels City geweest, ne mens moet dat deel van de Filippijnse cultuur ook eens gezien hebben hé  :jajaja:, toen heb ik twee nachten geboekt in het ABC Hotel, behoorlijk duur voor wat het is eigenlijk, triestig ontbijt, en erg luidruchtig en ik had zo een aantal bedenkingen bij dit hotel. Het hotel is rond het zwembad gebouwd, aan het zwembad heb je een bar, op zich leuk, maar er lopen verdacht veel jonge meiden rond (meestal in bikini), dus je kan er wel zelf een antwoord op vinden zekers (met welk doel die daar rondhangen) en voor alle duidelijkheid, werken in dienst van het hotel; op het dak is er ook een bar en daar worden feestjes gegeven; daar ging het er heftig aan toe moet ik zeggen. Maar, als je graag veel Nederlanders en Belgen wilt ontmoeten dan moet je in het ABC Hotel zijn.

Op een avond ben ik de Atlantis bar gaan bezoeken en het was een interessante show moet ik zeggen, de Brazilian thong show ... moet je eens gezien hebben; ik vond het voornamelijk interessant om te kijken hoe het er aan toe gaat, een echte vleesmarkt, maar tja, daar is Angels City voor bekend natuurlijk; als je niet weet wat het is, zoek het maar op op Youtube, kan ik hier niet posten, ik denk dat de Admin dat niet gaat appreciëren  :neeneenee:, als je in AC rondloopt dan voel je je als Brad Pitt, ha zoveel aandacht, zal wel niet voor mijn schoon ogen geweest zijn. Na twee dagen had ik het daar wel gezien moet ik zeggen en was ik rap  :benweg:, maar elk zijn ding hé.

Robert

Citaat van: Amice op dinsdag 28 september 2010, 07:46:35
Volgens de info die ik heb gekregen hangen ze meestal uit in Butterfly bar.(zijstraat van fields ave)

Maar de adressen die Luke heeft gegeven kunnen je zeker helpen dat uit te vinden.

ja daar zitten wel Nederlanders en Belgen, is een klein barretje. Ik ken allebei de eigenaren, is meer gewoon lekker een biertje drinken aan de stamtafel, om te beginnen op[ fields is het leuk.
maar overdag kan je beter aan de andere kant zitten, daar zitten gezellige barretjes.
honey kos loopt al jaren erg goed, zitten ook wel Nederlanders en Belgen.
Dit gedeelte noemen ze Perimeter, meer de barretjes voor overdag.
Loop anders ook eens langs bij Myrnaki restaurant, is ook van een Nederlander, zit dichtbij Brettos, dat weten de meesten wel. Als je van richting Fields komt is dat de straat naar links voor Brettos.
Daar kan je goed eten en zitten ook wel Europeanen.

Robert

Citaat van: Phille op dinsdag 28 september 2010, 09:22:37
CitaatHet ABC hotel is ook onder Nederlands management.

Vorig jaar Juli ben ik eens voor twee nachten naar Angels City geweest, ne mens moet dat deel van de Filippijnse cultuur ook eens gezien hebben hé  :jajaja:, toen heb ik twee nachten geboekt in het ABC Hotel, behoorlijk duur voor wat het is eigenlijk, triestig ontbijt, en erg luidruchtig en ik had zo een aantal bedenkingen bij dit hotel. Het hotel is rond het zwembad gebouwd, aan het zwembad heb je een bar, op zich leuk, maar er lopen verdacht veel jonge meiden rond (meestal in bikini), dus je kan er wel zelf een antwoord op vinden zekers (met welk doel die daar rondhangen) en voor alle duidelijkheid, werken in dienst van het hotel; op het dak is er ook een bar en daar worden feestjes gegeven; daar ging het er heftig aan toe moet ik zeggen. Maar, als je graag veel Nederlanders en Belgen wilt ontmoeten dan moet je in het ABC Hotel zijn.

Op een avond ben ik de Atlantis bar gaan bezoeken en het was een interessante show moet ik zeggen, de Brazilian thong show ... moet je eens gezien hebben; ik vond het voornamelijk interessant om te kijken hoe het er aan toe gaat, een echte vleesmarkt, maar tja, daar is Angels City voor bekend natuurlijk; als je niet weet wat het is, zoek het maar op op Youtube, kan ik hier niet posten, ik denk dat de Admin dat niet gaat appreciëren  :neeneenee:, als je in AC rondloopt dan voel je je als Brad Pitt, ha zoveel aandacht, zal wel niet voor mijn schoon ogen geweest zijn. Na twee dagen had ik het daar wel gezien moet ik zeggen en was ik rap  :benweg:, maar elk zijn ding hé.

Zoveel Nederlanders en Belgen zitten er niet in ABC hotel Phille, dat moet dan toeval zijn geweest, verder ben ik het met je eens, is gewoon duur. Jij bent lees ik ook meteen richting Fields gegaan, voor de gezellige barretjes had je de andere kant op moeten gaan, daar wordt niet zoveel gepusht, zoals een Atlantis vind ik helemaal niks, daar kom ik ook niet, ook die andere grote barren niet.

opinie

Citaat van: Phille op dinsdag 28 september 2010, 09:22:37
Op een avond ben ik de Atlantis bar gaan bezoeken en het was een interessante show moet ik zeggen, de Brazilian thong show ... moet je eens gezien hebben

Brazilian thong show  :denk: Alternatieve naam: The Borat Beach Show.  :rofl1:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

innka3


Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Amice

Citaatmaar er lopen verdacht veel jonge meiden rond (meestal in bikini), dus je kan er wel zelf een antwoord op vinden zekers

Ik ga niet zeggen dat je ongelijk hebt want ik weet dat de eigenaar daar wel van houdt. Maar het zwembad is ook af te huren voor n meiden party  voor verjaardagen e.d.wat geregeld schijnt voor te komen daar. Dus het is niet enkel er zelf maar n antwoord bij verzinnen in de door jou genoemde trant.

CitaatNa twee dagen had ik het daar wel gezien moet ik zeggen
:jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Robert

Citaat van: innka3 op dinsdag 28 september 2010, 14:13:30
hier iets over ac  :confused2:
http://asiabarhop.com/


oeps,is een betaalsite geworden sorry  :biggrinn:

nooit aan beginnen aan die betaalsites, deze site is ook mooi opgezet, was gratis voor een tijdje.
hadden zelf mooie verhalen over gasten die er met geld vandoor waren die betaalsites hadden opgezet.
jammer, stonden wel eens leuke dingen op deze site.

Phille

CitaatIk ga niet zeggen dat je ongelijk hebt want ik weet dat de eigenaar daar wel van houdt. Maar het zwembad is ook af te huren voor n meiden party  voor verjaardagen e.d.wat geregeld schijnt voor te komen daar. Dus het is niet enkel er zelf maar n antwoord bij verzinnen in de door jou genoemde trant.

@Amice, klopt wat je zegt, maar toen ik er was dan was er geen party aan het zwembad (maar wel nen tros huppelende meiden in bikini), ahja juist, men kon aan een koord trekken waar er dan ballen in het zwembad vielen en ermee spelen(ja ook met de betreffende ballen), in de bar op het dak, wel daar was wel een party (een afscheidsparty van twee amerikanen die de dollars nogal lieten rollen) ... en het was, eeeuuuuhhhhh, heftig  :denk: ... erg heftig  :floet:, ook nen tros meiden in bikini (of het dezelfde waren of was het een andere lading, daar heb ik niet zo op gelet, het was donker  :weetikniet:), hoe later het werd ... was er niet veel bikini meer te bespeuren  :floet:

Kortom, gewoon een kleine beschrijving hoe ik het ABC hotel ervaren heb, voor wie er wilt boeken, weet dan wat hem te wachten staat  :jajaja:

:shots: :drunk: :friends: :fluestern: :dance: :sexhq0: (iets in deze volgorde denk ik  :lachen:)