angeles city, bezienswaardigheden, goeie bars en must do's

Gestart door extremebuddy, donderdag 16 september 2010, 17:35:03

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: jens op maandag 10 januari 2011, 15:28:03

Citaat van: Luke op dinsdag 28 september 2010, 06:45:51
Het ABC hotel is ook onder Nederlands management.

ik heb eens met deze eigenaar een halve dag doorgebracht op het strand , wel je word er op het laatst tuureluurs van ,beste man kan alleen nog over geld en vrouwen praten.
het is wel ongeveer de eenige die echt geld verdiend heeft in de fils, tenminste de eenige die ik ken daar.


jens........


Dat kan ik best geloven, die zijn hotel is behoorlijk duur en stelt niet veel voor. Mij ziede daar in elk geval niet meer!

Robert

Citaat van: jens op maandag 10 januari 2011, 15:28:03

Citaat van: Luke op dinsdag 28 september 2010, 06:45:51
Het ABC hotel is ook onder Nederlands management.

ik heb eens met deze eigenaar een halve dag doorgebracht op het strand , wel je word er op het laatst tuureluurs van ,beste man kan alleen nog over geld en vrouwen praten.
het is wel ongeveer de eenige die echt geld verdiend heeft in de fils, tenminste de eenige die ik ken daar.


jens........


zijn er wel meer hoor Jens, zitten gasten die heel veel hebben verdiend, maar daar hoor je weinig van.
de eigenaar van ABC hotel heb ik ook wel eens een biertje mee gedronken, we kwamen hem tegen in een barretje, wel altijd met zijn bodyguard. ABC hotel zijn ze nu weer enorm aan het uitbreiden trouwens.
die man is inderdaad enorm rijk, maar zal altijd blijven ondernemen, dat zit er gewoon in.