Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

contact met een filipijnse vrouw

Gestart door rudy1962, vrijdag 31 juli 2009, 19:54:28

Vorige topic - Volgende topic

dolfijn76

Als niet aziatische vrouw zijnde vind ik het soms wel grappig om deze commentaren te lezen.  Nu wees gerust voel mij helemaal niet aangevallen hoor  :lachen:.  Ik zal maar niet over de mannen beginnen zeker  :floet:

Mawibata




Dolfijn, Heb jij als niet aziatische vrouw zijnde, geen zwijgplicht ? ? ?   :kusxe8:    :happy2:




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Roland

Citaat van: Fail_over op donderdag 13 augustus 2009, 19:07:35
Van de week kreeg ik ook een leuke opmerking van een Hollands vrouwtje nadat ik haar verteld had dat ik getrouwd ben met een Aziatische:

"Ja, ik snap jullie mannen wel dat je een vrouw in Azie zoeken. Jullie zijn gereincarneerde gesneuvelde Vietnam soldaten, die zoeken hun roots weer op!"

:lachen: :lachen: :lachen:

Aye Aye Sir!  :lachen:. Maar ook ik heb een aziatische vrouw uiteraard maar ik ben er zeer tevreden mee al moet ik wel zeggen dat het wennen was in het begin aan de verschillen van land en cultuur. Nu is dat allemaal achter de rug en met alle respect voor de nederlandse vrouwen zou ik toch altijd weer aziatisch willen mocht het ooit zo komen.
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

dolfijn76

Mawabati Ik zwijgplicht  :confused2:  :neeneenee:
ben geen dokter of pastoor  :floet:

Admin

Het is mogelijk nuttig om te weten wat de problemen of vooroordelen zijn waar iemand met een Filippijnse man op botst.

Een admin-team heeft wel tegenover de leden een soort dokter-patiënt verhouding.
Of eerder een biechtgeheim want de dokter heeft de luxe om een rekening te presenteren.
Hallo gast. :welcome:

dolfijn76

Citaat van: Admin op vrijdag 14 augustus 2009, 13:38:02
Het is mogelijk nuttig om te weten wat de problemen of vooroordelen zijn waar iemand met een Filippijnse man op botst.

Een admin-team heeft wel tegenover de leden een soort dokter-patiënt verhouding.
Of eerder een biechtgeheim want de dokter heeft de luxe om een rekening te presenteren.

Admin wat het eerste betreft is waar

En wat het tweede betreft ik klap ook niet zomaar uit de biecht hoor  :neeneenee:

Rich

#16
Citaat van: jens op donderdag 13 augustus 2009, 18:47:57
vette zeugen ,,,, :lachen:  :lachen:  :lachen: wat een uitdruking.

Anderzijds is het ook zo dat ik regelmatig westerse vette varkens tegenkom met een filipina, dus dat is wederzijds..........tocch?
Rich de Nederbelg.

stip66

Hehehehehe, ik heb mijn toekomstige leren kennen via www.filipinaheart.com

Heb weliswaar nooit lidgeld betaald, ik zocht de vrouwen op die reeds lidgeld betaald hadden  :biggrinn:

Dan kan je namelijk zonder problemen chatten en gegevens uitwisselen.

Let wel, ik had reed gedurende 6 jaar een Filippijnse ervaring, maw ik weet ongeveer wat ik wel en niet mag verwachten   :stomstomstom: :mauer:


Rich

Citaat van: stip66 op zondag 27 september 2009, 10:46:59
Hehehehehe, ik heb mijn toekomstige leren kennen via www.filipinaheart.com

Heb weliswaar nooit lidgeld betaald, ik zocht de vrouwen op die reeds lidgeld betaald hadden  :biggrinn:

Dan kan je namelijk zonder problemen chatten en gegevens uitwisselen.

Let wel, ik had reed gedurende 6 jaar een Filippijnse ervaring, maw ik weet ongeveer wat ik wel en niet mag verwachten   :stomstomstom: :mauer:


En goedkoop zeker hé ? Zeggen ze wel is wat van een Hollander.  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Digos


Ja zeg dat wel......laten we maar zwijgen van diegene die zijn overgezwommen  :lachen:


En nogmaals eens "JA".....inburgeringscursus, nederlandse les, loopbaan begeleiding en opleiding in België gratis en het D-visum een ietsepietse gemakkelijker  :floet:

Maar het is iedereen gegunt hoor!!  :thumb:


O0

LIVE ONCE - LIVE IT