Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

contact met een filipijnse vrouw

Gestart door rudy1962, vrijdag 31 juli 2009, 19:54:28

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Hoi,
Ik ben rudy,47 j en gescheiden
Na een aantal rampzalige relaties met belgische vrouwen, wou ik mijn geluk beproeven met een filipijnse vrouw
Gezien de afstand lijkt het internet me voorlopig de ideale oplossing maar nu is mijn vraag: welke sites zijn betrouwbaar ?
dutch2filipino lijkt me zeer betrouwbaar maar graag had ik jullie mening en ervaringen
alvast bedankt!
groetjes
Rudy

Fail_over

Tja Rudi, ik heb niet zo'n goede ervaringen met datingsite's, ben mijn vrouwtje tegengekomen via een kennis.
Maar als je eens een trip naar de Phillipijnen maakt, zal je ongetwijfelt overspoelt worden door aanbiedingen van vrouwen die een westerse partner willen.
Tijdens mijn verblijf daar werd ik dus ook diverse malen aangesproken of ik niet een westerling kende die een relatie wilde met een Fhillipina.
Ik denk dat er hier diverse mensen op het forum zijn die je kunnen verwijzen naar een partner. Maar De algemene tendens is dat ze er niet happig op zijn om dating buro te spelen. Ik ook niet.
Dus wat zoek je?
Ben je al wel eens op de Fhillipijnen geweest? De cultuur opgesnoven?

Grtz. Fo
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

klootzakken (voorheen Jens)

ha die Rudy.
tis niet zo zeer de site die niet deugd , maar de dames zelf deugen niet. nu wil en kan ik ze niet allemaal over 1 kam scheren, maar je moet het wel in je overweging meeneemen.
ik denk dat er zo,n 70 % wel te vertrouwen is, maar dan blijft er altijd nog 30 % van de dames over die het alleen om de poen gaat.
dus bezint eer ge begint. 30% is best wel veel.

maar goed ik wil je natuurlijk niet ondmoedigen , maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 weet je.
maar als we je ergens mee kunnen helpen , dan ben je hier aan het goede adres , ik denk dat de meesten onder ons wel iets kunnen vertellen over wat er zo al mis kan gaan en ook werkelijk mis gaat.

veel succes er mee , en laat eens horen ehuuuuu, hou ons op de hoogte wil je , niet dat wij nu nieuwsschierig zijn hoor , HELEMAAL NIET hoor.

ha ha ha valt er misschien nog wat te lachen hier.

jens......



grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

dolfijn76

Nieuwsgierig zijn we niet hoor we weten alleen graag veel  :lachen:

rudy1962

ik hou jullie op de hoogte,geen probleem :thumb:

Rich

Hoi Rudy,

Allereerst, welkom hier  :welcome:


Een Filipina leren kennen via een datingsite is zeker en goed mogelijk.  Er zitten overal goeie en slechte tussen, en het is ook allemaal een kwestie van geluk. Maar neem vooral de tijd om haar beter te leren kennen.

Je ontmoet iemand, en die bevalt je,......... en het begint te klikken. Het zou dan jammer zijn als je later merkt dat ze alleen maar op geld uit is zoals in vele gevallen.

Als ik je een goede raad mag geven. Lees veel, en zoek veel op over de cultuur daar, want dat is echt wel nodig.
De Filippijnen is een andere wereld, en velen kunnen niet met de cultuur om. Bezoek het land ook zeker eens.

Ikzelf ben er meer dan 30 keer geweest, en heb het nog moeilijk met bepaalde zaken daar. Maar al met al, is het een prachtig land , met enorm gastvrije mensen. En ondanks hun soms belabberde situatie lachen ze altijd, en naar die mensen gaat mijn respect naar uit.

Mocht je vragen hebben..............stel ze gerust.  Succes met je zoektocht.
Rich de Nederbelg.

THAI Dutch TEDDY

hello
ik zou  eerst  maar  eens  http://holland-phillipines.info     doornemen  hoofdstuk  fillipijnse  meisjes   
deze  site  kan  net  zo goed  gelden voor  andere  aziatische  dames  hoor 
Je   meer  verdiepen in   de cultuur   in  dit  geval  pinoy is  altijd  goed  de  meeste  puti   mannen  lopen hun pik  achterna


nog  altijd  positief ? 

  probeer  dan  www.dateinasia.com  eens

Het is  gratis    wel oppassen voor  scam   
Met  een beetje mensenkennis    pick je die  er  zo uit

Rustig  aan doen  overschakelen op  webcam  en zeer  zeker   naar  azie  afreizen   vergemakkelijkt    de  eventuele   visum aanvraag
verdiep je  in  de  cultuur 

Ik   begrijp  goed  waarom je  een  aziatische  wil     heb ook  genoeg gehad  van  die  vette  zeugen in bloemetjes  jurk   over  ge  emancipeerd  en  als het  eropaankomt :floet:      :ikkeniebegrijp:     vrouwenemancipatie  :thumb:    wel   volledig  en  altijd

greetings  from an    eskrima  dor

teddy

klootzakken (voorheen Jens)

#7
Citaat van: THAI Dutch TEDDY op donderdag 13 augustus 2009, 14:15:43
Ik   begrijp  goed  waarom je  een  aziatische  wil     heb ook  genoeg gehad  van  die  vette  zeugen in bloemetjes  jurk   over  ge  emancipeerd  en  als het  eropaankomt :floet:      :ikkeniebegrijp:     vrouwenemancipatie  :thumb:    wel   volledig  en  altijd

greetings  from an    eskrima  dor

teddy
vette zeugen ,,,, :lachen:  :lachen:  :lachen: wat een uitdruking.

ik heb persoonlijk meer hekel aan die vette lip , [grotemond] die enkele vrouwen hier hebben . nu kunnen we ze niet allemaal over een kam scheren, maar normen en waarden zijn wel erg ver te zoeken hier. in ieder geval is het anders te noemen.


jens....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Fail_over

Van de week kreeg ik ook een leuke opmerking van een Hollands vrouwtje nadat ik haar verteld had dat ik getrouwd ben met een Aziatische:

"Ja, ik snap jullie mannen wel dat je een vrouw in Azie zoeken. Jullie zijn gereincarneerde gesneuvelde Vietnam soldaten, die zoeken hun roots weer op!"

:lachen: :lachen: :lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Luc

Over scammers gesproken op die dating sites...

Mijn vrouw haar nicht heeft ook op zo een dating site gestaan gedurende meerdere jaren en is via die site ook uiteindelijk getrouwd met een Amerikaan uit Texas. Nu ik heb die mails gelezen van vele van die mannen. Daar gingen mijn haren van recht staan en ik heb er niet meer veel.

Meer dan de helft waren gewoon pogingen om een keertje gratis  :copulatie:

Mailtjes gingen na een paar keer gewoonlijk van een voorstel voor een avondje uit, gratis etentje en dan mee naar hotel om een keertje  :copulatie:

Er was er zelfs eentje die zijn seksuele voorkeuren al op voorhand kenbaar maakte.

Als je gedurende het jaar zo een aantal dates kunt versieren voor tijdens je vakantie dan ben je voor mij een echte kl**t. Ga dan naar Angeles of zo en betaal ervoor.

De site was cherryblossoms

http://www.cherryblossoms.com/

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.