Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Robinsons 52.30...Kenneth 52.40 (vandaag)

TheDolphin

Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 september 2015, 14:30:34
Robinsons 52.30...Kenneth 52.40 (vandaag)

De currency converter van Yahoo geeft op die datum 15-sept-2015 een koers van 52.6931 dus dat zit aardig in de buurt. Vandaag staat ie volgens Yahoo op 51.4256 dankzij Draghi die er niet mee zit omdat hij de poen voor het opscheppen heeft.  :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Pinocchio

Citaat van: TheDolphin op maandag 26 oktober 2015, 22:44:50
Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 september 2015, 14:30:34
Robinsons 52.30...Kenneth 52.40 (vandaag)

De currency converter van Yahoo geeft op die datum 15-sept-2015 een koers van 52.6931 dus dat zit aardig in de buurt.

Donderdag, de dag voordat de Eurp een duik nam was de middenkoers op XE.com 52,70 en kreeg je in Robinson's Perdices 51,90 pesos voor 1 Euro

bananacreek

Euro zakt flink na ijzersterk banencijfer
Van onze DFT-redactie
AMSTERDAM -
De euro zakte vrijdagmiddag flink weg tegenover de dollar, richting de $1,07. De Amerikaanse munt won fiks terrein na de publicatie van een ijzersterk banencijfer in de VS.
De euro koerste eind april voor het laatst rond deze niveaus tegenover de dollar.
Waar economen rekenden op een banengroei van pakweg 180.000, bleken er in oktober 271.000 banen bij te zijn gekomen. Dat maakt de kans op een renteverhoging in de VS in december een stuk groter, en dat was terug te zien in een aansterkende dollar.
Tegelijkertijd maakt het de kans dat de Europese Centrale Bank nog extra stimuleringsmaatregelen gaat aankondigen mogelijk kleiner. "ECB-president Draghi zal wel een vreugdedansje maken", zei een analiste tegen zakenzender CNBC. Want op deze manier hoeft de Italiaan niet zelf in actie te komen om de euro goedkoper te maken.

source:

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/24708334/__Euro_zakt_flink_na_ijzersterk_banencijfer__.html

bananacreek

Het einde is nabij....en over 5 jaar moeten de Nederlanders een verblijfsvergunning aanvragen in hun eigen geboorteland.... :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run:

Wat een drama die European Union..... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

:ontopic: :ontopic: :ontopic:............... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :benweg: :benweg:

bananacreek

Ik zit snor..... :daag: :daag:

Ik heb al een bankrekening in Sidney..... :happy: :happy:


kristof19

Citaat van: bananacreek op vrijdag  6 november 2015, 15:35:51
Ik zit snor..... :daag: :daag:

Ik heb al een bankrekening in Sidney..... :happy: :happy:



ik zit ook snor :applaus:
vertrek nu naar de filippijnen en mijn pesos werden aangekocht in september aan 53 pesos. alweer 6 % korting op reis....
in mijn mand liggen vele eieren. noorse kronen, us dollars, britse ponden......

Pinocchio

Merkel's problems and more QE spell weaker euro ahead

http://www.marketwatch.com/story/merkels-problems-and-more-qe-spell-weaker-euro-ahead-2015-11-10

Momenteel is de middenkoers van de Euro/Peso op xe.com

1.00 EUR   =   50.7421 PHP

Amice

Citaat van: Pinocchio op woensdag 11 november 2015, 01:54:46
Merkel's problems and more QE spell weaker euro ahead

http://www.marketwatch.com/story/merkels-problems-and-more-qe-spell-weaker-euro-ahead-2015-11-10

Momenteel is de middenkoers van de Euro/Peso op xe.com

1.00 EUR   =   50.7421 PHP

Bedenk wel dat het kersttijd is en daardoor veel OFW money naar de phils wordt gesluisd die de peso ten goede komt. Daartegenover staat dan weer dat de peso in de handel het (gelukkig) ook niet al te best doet.

Al met al zal de Euro t.o.v. de peso nog wel minder waard worden, denk ik.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Draghi praat euro omlaag

De euro kwam donderdag onder druk tijdens de speech van ECB-president Mario Draghi die in Brussel voor het Europees Parlement zijn zorgen uitte over de neerwaartse risico's van de wereldeconomie en benadrukte dat de eurozone daar niet immuun voor is. 
Volgens Draghi zijn de signalen van de wereldwijde groeivertraging 'duidelijk zichtbaar', wat gevolgen kan hebben voor het nog altijd gematigde herstel in de eurolanden.
Ook wees hij er op dat de prijsontwikkeling in het eurogebied is teruggezakt, vooral onder invloed van de lagere olieprijzen. Waar de inflatie eerder dit jaar leek aan te trekken, mede dankzij het stimulerende beleid van de ECB, zijn die signalen volgens Draghi "ietwat afgezwakt".
De ECB zal bij zijn volgende beleidsvergadering in december beoordelen of de huidige stimuleringsmaatregelen voldoende zijn om de inflatie op de middellange termijn op te drijven naar het beoogde peil van net geen 2%. De centrale bank meldde eerder al dat dit doel later wordt bereikt dan eerder gedacht.
De euro viel tegenover de dollar 0,5% terug naar een stand van $1,07.



source: http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/24730519/__Draghi_praat_euro_omlaag__.html