Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Ook in de Centrale Warehouse in Digos hadden ze in de gang naar de supermarket een standje staan met bike's met naam en merk waar ik nog nooit niet van gehoord had, en voor minder dan 30000 peso en met de mogelijkheid voor afbetaling.




Leek me/is grote rommel en zen geld niet waard.

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

Digos

Citaat van: Luc op donderdag 10 maart 2011, 01:19:51
Citaat van: Digos op donderdag 10 maart 2011, 01:02:54

Lijkt mooi nu nog, maar is chinees of japenees....vraag me niet welk merk het was.


Skygo Wizard

http://www.skygo.com.ph/

Correct, en zoals we kunnen zien op hun site, spelen ze echt in op de filippijnse markt.

Maar toen ik de bike zag....had ik toch zo men bedenkingen en zou deze zeker nooit kopen....

Maar ik begrijp dan ook heel goed, dat dit dan weer een mogelijkheid is aan de minder begoede om een motorbike te bezitten voor een tijdje...want de kwaliteit is wala.

Eigenlijk feitelijk, maakt de kwaliteit van de bike niet veel uit......uiteindelijk strippen ze de bike toch na een tijdje.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek


bananacreek


bananacreek

......de man moet in het zijspan zitten en bedienen   :thumb: Lokaal gemaakt in Dumaguete city

bananacreek

Ok, even kijken... :denk: :ikkeniebegrijp:  ...nou waar komt dit ook weer te zitten????? Ja, meneer, nog een uurtje dan is het voor elkaar :thumb: :thumb: :denk:



ruff rider

Citaat van: Digos op woensdag  9 maart 2011, 01:10:55

Om  :ontopic: te blijven......het raadsel van de opening in het motorblok?
O0



:hoedjeaf:

Dit is volgens mij de opening waardoor de lucht aangezogen wordt en wat ontbreekt is de luchtfilter met behuizing.

greetz
Ruff Rider

Digos


Zou heel best kunnen zijn Willy, het blijft voor mij ook nog een raadsel.

Ik dacht eerder aan dat dat de plaats is waar de dynamo/alternator zit, maar lijkt me ook niet logisch.

:ikkeniebegrijp:
LIVE ONCE - LIVE IT

ruff rider

Citaat van: Digos op zondag  6 maart 2011, 22:58:13





Op deze foto zie je duidelijk onderaan de motor het vliegwiel wat een onderdeel is van de dynamo (de spoelen zitten erin)
Heb vroeger behoorlijk wat aan die dingen gesleuteld, vandaar.

greetz
Ruff Rider

Luke