Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

Digos

#710
sorry



CR......CERTIFICATE OF REGISTRATION





OR......OFFICIAL RECEIPT

Zie dat je hier altijd van beide een fotokopie van bij hebt.
LIVE ONCE - LIVE IT

DKP

Citaat van: Pinocchio op donderdag 12 december 2013, 23:45:35
Citaat van: Digos op donderdag 12 december 2013, 15:24:58
Oh ja.....als je de motor van de broers gaat gebruiken, kijk eerst of de papieren aanwezig zijn en in orde.....vooral de OR en CR dat die nog geldig zijn

Iemand die voor de eerste keer naar de Filippijnen gaat weet uiteraard wat een OR en CR is.
Haha, nee, ik wist inderdaad niet wat het was. Maar ik had wel door dat het ergens iets met verzekering en/of registratie te maken had   :thumb:

Maar aan Digos, toch bedankt om een voorbeeld te plaatsen, zo heb ik het intussen ook al eens gezien  :thumb:

Dat het maar snel 28 maart is, dan zit ik op het vliegtuig  :happy:

bananacreek

Citaat van: Digos op vrijdag 13 december 2013, 01:17:49
sorry



CR......CERTIFICATE OF REGISTRATION





OR......OFFICIAL RECEIPT

Zie dat je hier altijd van beide een fotokopie van bij hebt.


Willen ze rottig doen dan gaan ze NIET akkoord met een photocopy (black&white) maar als je een duidelijke kleurenkopie maakt zijn ze soms te dom om te zien dat het een kopie is............ :lachen: :lachen:

DKP

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 december 2013, 11:27:22

Willen ze rottig doen dan gaan ze NIET akkoord met een photocopy (black&white) maar als je een duidelijke kleurenkopie maakt zijn ze soms te dom om te zien dat het een kopie is............ :lachen: :lachen:
Ik rijd hier in België ook steeds met kopieën rond (zowel inschrijvingsbewijs, gelijkvormigheidsattest, keuringsbewijs en verzekeringspapier), zowel met de motor als met de auto, dit omdat ik steeds vergeet om ze te verwijderen, zo kunnen ze er bij diefstal niets mee aanvangen. Ik weet wel, als ik een-met-het-verkeerde-been-uit-bed-gestapte-politieagent tegenkom dat ik dan een probleem heb, maar tot nog toe geen problemen mee gehad.

Nu kan ik me wel voorstellen dat het in de Filipijnen anders is, en vooral, dat ze niet zo mild zullen zijn omdat ge "ne witte" bent, en ze money ruiken?

LMBen

Citaat van: DKP op vrijdag 13 december 2013, 13:51:33

Nu kan ik me wel voorstellen dat het in de Filipijnen anders is, en vooral, dat ze niet zo mild zullen zijn omdat ge "ne witte" bent, en ze money ruiken?

Goed geantwoord; gaat u door voor de wasmaschine?  :lachen:  :lachen:  :lachen:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Digos

Creatief zijn ze wel....aug 2012 in Digos.




LIVE ONCE - LIVE IT

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Ronny55

Citaat van: DKP op vrijdag 13 december 2013, 07:37:03
Citaat van: Pinocchio op donderdag 12 december 2013, 23:45:35
Citaat van: Digos op donderdag 12 december 2013, 15:24:58
Oh ja.....als je de motor van de broers gaat gebruiken, kijk eerst of de papieren aanwezig zijn en in orde.....vooral de OR en CR dat die nog geldig zijn

Iemand die voor de eerste keer naar de Filippijnen gaat weet uiteraard wat een OR en CR is.
Haha, nee, ik wist inderdaad niet wat het was. Maar ik had wel door dat het ergens iets met verzekering en/of registratie te maken had   :thumb:

Maar aan Digos, toch bedankt om een voorbeeld te plaatsen, zo heb ik het intussen ook al eens gezien  :thumb:

Dat het maar snel 28 maart is, dan zit ik op het vliegtuig  :happy:
Denk in het vliegtuig misschien , ietjes comfortabeler  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT