Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ook mijn smaak niet........... :neeneenee: :neeneenee:




Dit is beter............ :thumb: :thumb:

bananacreek

Wordt druk vanavond op de boulevard...........




Wat is die driewieler?............. :weetikniet: :weetikniet:

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op vrijdag  4 juli 2014, 14:07:20
The BIG boys are in town...........maar veel OUTSIDERS......en die moet ik niet teveel want dat zijn showbinken macho's.............

Er zitten ook nogal veel advocaten tussen, dus kan je ze maar beter niet tegen de haren strijken.

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag  4 juli 2014, 14:44:19
Citaat van: bananacreek op vrijdag  4 juli 2014, 14:07:20
The BIG boys are in town...........maar veel OUTSIDERS......en die moet ik niet teveel want dat zijn showbinken macho's.............

Er zitten ook nogal veel advocaten tussen, dus kan je ze maar beter niet tegen de haren strijken.


Het ging mij om de blanke OUTSIDERS zoals die uit deze buurt komen......... :hoedjeaf:

Cobra

#794
Citaat van: bananacreek op vrijdag  4 juli 2014, 14:13:06


Puch Maxi
Dat is Linke Nelis en komt weer te laat op zijn werk........... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:



Ik herkende deze meteen.
Dit is een Batavus Whippet, zeer herkenbaar aan de dubbele uitlaat.
Waren mooie brommers voor zijn tijd.
Helaas begon na verloop van tijd alles er aan te rammelen.

"In de Tweede Wereldoorlog werden alleen fietsen gemaakt en vanaf 1950 maakte Batavus alleen nog fietsen en bromfietsen met motorblokken van Itom, ILO en Sachs. Een bekende brommer uit de Batavusstal is het eerste type Batavus Whippet (1962) met enkele hoge uitlaat, uitmondend in twee dunne pijpjes, in 1963 opgevolgd door de Whippet met een tijgerprint op de buddyzit en een dubbele uitlaat. "


BRON : http://nl.wikipedia.org/wiki/Batavus
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Wat sta je nou te kijken...heb je nog nooit een echte Klootzak gezien in je leven.............? :lachen: