Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Een oude Yamaha zoals ik ook een keer had...........DACHT IK...of dit is meer dan 250 cc....... :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

Kawasaki (olie gekoeld) @ P97 T...........maar niet goed voor de bergen.........




Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 16 september 2014, 13:42:23
Kawasaki (olie gekoeld) @ P97 T...........maar niet goed voor de bergen.........




Creek,er is een verschil tussen oliegekoeld en een oliekoeler.Dat type motorfiets is luchtgekoeld met een oliekoeler erop gemonteerd.Wat inderdaad helpt de bedrijfstemperatuur onder kontrole te houden vermits de olie ook gekoeld word,maar zonder luchtkoeling zou hij overhitten hoor.
Sorry voor een puntjeszuiger te zijn Creek,beroepsmisvorming denk ik.

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 16 september 2014, 16:35:53
Citaat van: bananacreek op dinsdag 16 september 2014, 13:42:23
Kawasaki (olie gekoeld) @ P97 T...........maar niet goed voor de bergen.........




Creek,er is een verschil tussen oliegekoeld en een oliekoeler.Dat type motorfiets is luchtgekoeld met een oliekoeler erop gemonteerd.Wat inderdaad helpt de bedrijfstemperatuur onder kontrole te houden vermits de olie ook gekoeld word,maar zonder luchtkoeling zou hij overhitten hoor.
Sorry voor een puntjeszuiger te zijn Creek,beroepsmisvorming denk ik.

Nee....u heeft gelijk en de puntjes moeten op de i blijven staan..........correct natuurlijk een oliekoeler ...door lucht gekoeld....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Racal............leuke opbouw.......... :thumb: :thumb: