Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

toyoke

half geschild of niet geen nood als ze wit vlees zien zijn er  filipina,s genoeg om je te verzorgen 

en het verkeer is ook niet zo druk als in de grote steden he en heb trouwens al 25 ervaring met motto
dus geen zorgen ronny kdoe soms ook aan races of circuit

er is een vriend in onze single groep die dacht dat ik niet kon rijden hij heeft een totaal opgevoerde
125cc mio vorig model en vraagde of ik er durfde mee te rijden  :atyourservice: offcourse
en iederen  :ikkeniebegrijp: verbaasde zich dat ik rijden kon  :happy2: die zen single
ging wel vlot 145km/u

maar in toekomst als we daar gaan wonen wil ik wel iets van 600cc of zo naked bike we zien wel
maar ik blijf niet met een grasmachien rijden  :applaus:


bananacreek

#901
Leuke kleur.........."De RODE Duivel"............ :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Ronny55

Citaat van: toyoke op woensdag  3 december 2014, 20:20:06
half geschild of niet geen nood als ze wit vlees zien zijn er  filipina,s genoeg om je te verzorgen 

en het verkeer is ook niet zo druk als in de grote steden he en heb trouwens al 25 ervaring met motto
dus geen zorgen ronny kdoe soms ook aan races of circuit

er is een vriend in onze single groep die dacht dat ik niet kon rijden hij heeft een totaal opgevoerde
125cc mio vorig model en vraagde of ik er durfde mee te rijden  :atyourservice: offcourse
en iederen  :ikkeniebegrijp: verbaasde zich dat ik rijden kon  :happy2: die zen single
ging wel vlot 145km/u

maar in toekomst als we daar gaan wonen wil ik wel iets van 600cc of zo naked bike we zien wel
maar ik blijf niet met een grasmachien rijden  :applaus:



Daar zit net het gevaar , ervaring is mooi , maar je hebt er hier niet veel aan , hier teld de ervaring opgedaan in de  :smiley-philippines: , je kunnen aanpassen aan hun onlogische rijstijl...daar waar in europa als zwakkere weggebruiker iets meer respijt krijgt is het hier net andersom . Als motorrijder ben je hier niks , te pas en te onpas voor je in , je voorrang is dikwijls van geen tel, bussen steken vrachtwagens voorbij , dat jij daardoor het gras in moet daar maalt geen mens om....effe geflikker met de lichten en je ben gewaarschuwd... aan de kant gaan of ze rijden je van de sokken...
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Gebroken as @ P1000 labor....en dat zou in  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: kosten? (labor)

Vriendelijke jongen....






Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 december 2014, 12:56:27
Gebroken as @ P1000 labor....en dat zou in  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: kosten? (labor)

Vriendelijke jongen....






Kan fout zijn maar denk dat ze toch makkelijk tussen de 70 en 90 euro uurloon vragen bij een officiele dealer.

Pinocchio

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 26 december 2014, 19:56:46
Kan fout zijn maar denk dat ze toch makkelijk tussen de 70 en 90 euro uurloon vragen bij een officiele dealer.

Dat is wel iets aan de hoge kant.

Een onafhankelijk (niet merk gebonden) vindt je nog wel voor 30 of 35 Euro/uur.

In een merk garage kost het tussen 45 en 60 Euro/uur.

Dan zijn er ook nog forfait tarieven zoals olie verversen aan een vast tarief ongeacht de tijd die het duurt.

Ronny55

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 26 december 2014, 23:38:29
Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 26 december 2014, 19:56:46
Kan fout zijn maar denk dat ze toch makkelijk tussen de 70 en 90 euro uurloon vragen bij een officiele dealer.

Dat is wel iets aan de hoge kant.

Een onafhankelijk (niet merk gebonden) vindt je nog wel voor 30 of 35 Euro/uur.

In een merk garage kost het tussen 45 en 60 Euro/uur.

Dan zijn er ook nog forfait tarieven zoals olie verversen aan een vast tarief ongeacht de tijd die het duurt.

Toch nog altijd geld genoeg in vergelijking met hier , ook proportioneel , als ze hier 2 uur aan je snorkijzer werken betaal je misschien 200 peso , een halvedag loon, maar in  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: betekend dat een dagloon en meer  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.