Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

balikbayan

Heeft net te horen gekregen wat ze gaat verdienen en wat ze er voor moet doen  :biggrinn:

bananacreek

#162
Citaat van: boldy op vrijdag  8 juli 2011, 12:59:24
Citaat van: bananacreek op vrijdag  1 juli 2011, 14:47:51





a real bad girl

THATS WHY SHE'S OUT  :lachen: :lachen:
She has a beautiful body, but has to much YowYowJO  :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:
Niet te vertrouwen :negatief: :negatief: :negatief:
Ze was al met een  :smiley-philippines: getrouwd in Bindoy maar daar kwam ik pas na meer dan een jaar achter en ze beweerde altijd dat die man haar OOM was en één van zijn twee kinderen was van haar maar je kon dat niet zien, want normaal gesproken kan je dat zien als ze een kind hebben gehad, :offtopic: :offtopic:, sorry :benweg:

bananacreek


balikbayan

Wel apart maar ik blijf liever op de grond  :biggrinn:

bananacreek

Een stalen helm, maar zeer zwaar :negatief: :negatief:
Maar de foam zit wel lekker vergeleken met de andere rotzooi die je hier koopt beneden de 1000 pesos




bananacreek

Honda 150cc @P150T/cash


Kawasaki @125T/cash

balikbayan

Beiden veel bling bling maar niet praktisch.

Voorzie de kawa met grotere wielen en ja mooi toppie

bananacreek

#168
Heb problemen om dit via youtube hier te plaatsen, sorry

Dumaguete police had ook zoiets, maar is al een paar jaar geleden naar de Filistijnen geholpen, en op een keer deed de dienstdoende motor-agent (woonde toen in San Miquel, Bacong dacht ik) even een show met een U-turn maar ging geheel onderuit :jajaja:
Ik stond er drie meter vandaan, prachtig om hem te zien schuiven, maar gelijk in de lucht kijken een seconde daarna en net doen of je niets zag, want de man had een flink pistool hangen en je weet maar nooit :lachen:

Hier een voorbeeld hoe het wel moet
:thumb: :thumb:

http://www.youtube.com/user/vystrcil#p/u/0/pJxOsYh12yY

bananacreek

Zag daar de groene motor staan en ik naar binnen voor de prijs  :jajaja: :jajaja:


Geen prijs want de staff had een meeting op de tweede verdieping :ikkeniebegrijp:
Ik zei ok, dan koop ik de motor niet
Ik vroeg waarom staat er geen prijskaartje op??????

Iemand zei: "OUT OF STOCK SIR"  :lachen: :lachen: :stomstomstom: :stomstomstom: