Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Ik had me dit jaar een tanktas mee in de bagage gestopt, is echt wel handig als je tank bovenop ligt.




Ik heb menig Filipino met grote ogen zien staren naar de tas.  :ikkeniebegrijp:

Kostprijs hier in  :belgiesmiley: zoiets rond de 48â,¬ dacht ik...... http://www.vanroosbroeck.com/





Een tanktas met vijf magneten......juist de tas op de tank plaatsen en zit dan moervast, en geen gedoe met riempjes en etc.....en het beweegt geen vin.




Effe naar downtown.....geen probleem, heb je gewoon je tassie mee.


Heel handig voor korte en lange trips.......je kan er veel in kwijt, kweet niet of de tanktassen in de phils verkrijgbaar zijn  :weetikniet: maar ik heb het daar nog nooit niet gezien.





Nadeel is wel......dat je een zitplaats verliest  :lachen:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Nadeel is wel......dat je een zitplaats verliest

En niet te lang alleen in de binnenstad laten staan (althans in the city of Gentle Bullets) :jajaja:

bananacreek

Voor het eerst een Filipijn met tassen :thumb:

callebaut

Citaat van: bananacreek op dinsdag 27 september 2011, 15:18:45
Voor het eerst een Filipijn met tassen :thumb:


Hopelijk geven de tassen wanneer het donker wordt  licht want als het afhangt van zijn achterlichtinstalatie .......  :neeneenee:

bananacreek

Leuk maar ik weet niet hoeveel cc en welk model en jaar :weetikniet: :weetikniet:

Ketelbinkie

De aanduiding CRF verwijst naar een motorcross/trail bike die Honda in zijn programma voert. Maar dat is deze fiets dus duidelijk niet. Ken het model ook niet. Zou zo maar kunnen zijn dat dit het resultaat is van het hobby werk van de een of andere handige knutselaar. Als ik kijk naar de motor die in het frame hangt, lijkt het me qua cc niet een al te grote inhoud hebben. Ben verder niet zo bekend met PH modellen maar wellicht de motor van een XRM?

balikbayan

Klopt CRF is van een crossmotor, maar ik heb het idee dat het een samen geraapte motor is want ik herken er dingen in van een Honda en die glimmende kapjes van een licht model yamaha xv maar ik ken geen hondas met een cylinder recht naar voren behalve dan de oude Honda SS ?

bananacreek





Volgens een bekende is de CRI sticker er zomaar opgeplakt en niet origineel en de motor is inderdaad origineel en er waren er een stuk of tien in Dumaguete in het verleden.....

bananacreek


bananacreek