Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 oktober 2011, 14:37:16
...
Prijs?  :weetikniet: :weetikniet:
De 100cc uitvoering van dit model kost ca. 48.000 peso oftewel 480 peso per cc. Dus een 175 cc zal ergens rond de 85.000 peso uitkomen.
Alhoewel, soms gaat het niet altijd op volgens deze rekenkundige manier.

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 12 oktober 2011, 14:43:43
Citaat van: bananacreek op woensdag 12 oktober 2011, 14:37:16
...
Prijs?  :weetikniet: :weetikniet:
De 100cc uitvoering van dit model kost ca. 48.000 peso oftewel 480 peso per cc. Dus een 175 cc zal ergens rond de 85.000 peso uitkomen.
Alhoewel, soms gaat het niet altijd op volgens deze rekenkundige manier.

Dank U :hoedjeaf:
Hier zitten al dubbele schokbrekers op voor gebruik met sidecar :thumb:

Als je een Honda TMX koopt krijg je ook extra schokbrekers en er zitten al bevestigingspunten op de motor...

bananacreek

#233
AAN MIJ WERD VANDAAG VERTELD DAT DEZE SPARK-PLUGS DE BESTE ZIJN?

IRIDIUM



http://bikeadvice.in/iridium-spark-plugs/

Zouden omstreeks P600 per stuk kosten............ :weetikniet:

Maar de man liet er ook eentje zien uit China voor P80 (NGK) :negatief: :negatief:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ketelbinkie

ca. 10 euro p/st voor een bougie, is een  :nederlandsevlag: prijs en voor zo'n prijs mag je uiteraard een langere levens/gebruiksduur verwachten. Die Made in China dingen is gewoon troep, weg gegooid geld. Een buurman van me had er een in zijn Suzuki motorfiets. Dat heeft ie geweten; constant ellende met starten en meer van dat soort ongein, enz. Heeft ie dus rap vervangen voor een beter exemplaar.

balikbayan

Pak idd maar die van 600 Peso als je tenminste kan zien dat ie niet in China gemaakt is.

Die iridium bougies zijn prima.

bananacreek

Citaat van: balikbayan op vrijdag 14 oktober 2011, 11:55:20
Pak idd maar die van 600 Peso als je tenminste kan zien dat ie niet in China gemaakt is.

Die iridium bougies zijn prima.

Blijkt in werkelijkheid P500 te kosten hier..............

Digos


Toen ik er in january was had de bike ook een paar maanden stil gestaan en dan had ik een dag of twee dag last met starten en om hem aan de praat te houden en viel regelmatig stil.

Nu in augustus deed zich het zelfde fenomeen voor. Starte en bolde wel....maar normaal op stationair draaien zo rond de 900 toeren zakte ie stilletjes af naar 200...100 toeren en viel stil....niet zo handig downtown in het verkeer.




Ik had het toerental al zelf wat verhoogd, maar bracht ook niet echt aarde aan de dijk.

Heb de motorbike dan maar eens laten nazien bij de buren met hun trycicles.




Ze hebben de carburator eronder uitgehaald en schoon gemaakt.....maar niet open gedaan.




Het was iets beter, maar nog niet goed zoals het moet zijn.

Het koste me niks buiten een fleske Emperador.

Volgens mij is de reden het vuil in de benzine aldaar en na een paar maanden stilstaan bezinkels onder in de gastank dat de sproeier in de carburator verstopt.

Volgende bezoek ga ik eens langs bij de Yamaha dealer voor een nazicht.

O0


LIVE ONCE - LIVE IT

callebaut

@ Digos ....waarschijnlijk condencewater in uw benzinetank ......had hetzelfde voorval ...benzinetank geledigd , nieuwe benzine ingegoten en reed opnieuw als voorheen ... :atyourservice: