Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

Kano

#240
Citaat van: callebaut op woensdag 19 oktober 2011, 02:57:39
@ Digos ....waarschijnlijk condencewater in uw benzinetank ......had hetzelfde voorval ...benzinetank geledigd , nieuwe benzine ingegoten en reed opnieuw als voorheen ... :atyourservice:

Als je de motor lange tijd niet gebruikt is het beter om de benzinetank te legen of helemaal te vullen, zodat het water in de lucht niet als condens kan neerslaan tegen de wanden van de tank.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

josv

#241
Citaat van: Kano op woensdag 19 oktober 2011, 04:46:06
Citaat van: callebaut op woensdag 19 oktober 2011, 02:57:39
@ Digos ....waarschijnlijk condencewater in uw benzinetank ......had hetzelfde voorval ...benzinetank geledigd , nieuwe benzine ingegoten en reed opnieuw als voorheen ... :atyourservice:

Als je de motor lange tijd niet gebruikt is het beter om de benzinetank te legen of helemaal te vullen, zodat het water in de lucht niet als condens kan neerslaan tegen de wanden van de tank.

Benzine  verdampt/verouderd. Gumvorming noemen ze dat. Denk dat als je effe goegeld genoeg info tegen komt.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Het vertrouwde werkpaard, de Honda TMX "Habal-Habal"  :applaus:





Inclusief tankpassagier "handgreep"  :lachen: :lachen: :thumb:


Ok, volle bak....(zou er nog eentje (zelfs twee) bij kunnen :jajaja: :jajaja:)..... :benweg: :benweg:


bananacreek

De "Kloot-Habal-Habal" in de eerste (tweede) verflaag...... :thumb:



bananacreek

Hier werden twee oude Honda CB motoren voor P20T elk verkocht door een Iranian en na wat opknappen werd de eerste verkocht voor P150T :thumb:



Naar zeggen waren dat de oude politie motoren... :weetikniet:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

van een blanke.... :jajaja:
Welk land?............. :weetikniet: :weetikniet:
Noorwegen?.. :weetikniet:





Even Googelen:......inderdaad.... :thumb: :thumb:




bananacreek


bananacreek

P300 T............... :neeneenee: :neeneenee:



Dat heb ik daar niet voor over.... :neeneenee: :neeneenee:
Waarom?
Veel te zwaar, onhandelbaar, en............ als je er hier onderkomt te liggen ........ :weetikniet: :weetikniet: :lachen:


P50 T......en bijna te zwaar....... :thumb: :thumb:
Misschien alleen maar 250cc maar het hoeft niet meer voor mij.... :thumb: :thumb: