Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Bahai...wat heeft dat te doen met Kawasaki?.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet:

callebaut

Bahai is een assemblagebedrijf gevestigd te New Delhi waar onder andere kawasaki wordt geassembleerd  :atyourservice:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


Ronny55


Mijn eerste aankoop, intussen weer verkocht:Suzuki VS1400 intruder.


Mijn citybike :Honda deauville. 650cc


Voor iets meer sportief rijden: BMW R1150R. Deze is te koop +/- 300000 peso



Mijn droommachine voor meerdaagse trips: BMW K1200LT (salon op wielen) ook te koop,+/- 600000 peso

  Een levensgevaarlijk hobby hier in de filipijnen. Reeds 2x lichtjes op mijn bek gegaan 1x serieus (Baguio trip)
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ketelbinkie

Leuke motorfiets die Kawasaki KLX150 qua design en techniek. Een nadeel, althans voor de gemiddelde europeaan, en ik reken mezelf beslist niet tot de lange mensen met 180cm, maar de fiets is meer gemaakt voor een kleine pinoy anders had ik hem al lang aan geschaft.

xav

idd mooie motors... hoe zit het met de wisselstukken...? kun je die gemakkelijk vinden...?

Ronny55

Citaat van: xav op zondag 27 november 2011, 05:03:56
idd mooie motors... hoe zit het met de wisselstukken...? kun je die gemakkelijk vinden...?
Das uiteraard niet evident, worden gewoon in Belgie of in de Usa besteld he . Kan al eens een paar weken duren . Het grootste probleem is ene mechanieker die iets daar van af weet. Ondertussen al veel bijgeleerd ,qua mechaniek.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.