Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

mork2007

Citaat van: Ronny55 op zondag 27 november 2011, 01:29:05

Mijn eerste aankoop, intussen weer verkocht:Suzuki VS1400 intruder.


Mijn citybike :Honda deauville. 650cc


Voor iets meer sportief rijden: BMW R1150R. Deze is te koop +/- 300000 peso



Mijn droommachine voor meerdaagse trips: BMW K1200LT (salon op wielen) ook te koop,+/- 600000 peso

  Een levensgevaarlijk hobby hier in de filipijnen. Reeds 2x lichtjes op mijn bek gegaan 1x serieus (Baguio trip)


mooi mooi mooi...

Emigrant

Mooie motoren Ronny 55, zonde van die schuiver die je hebt gemaakt tijdens jou Baguio trip, hoe kwam dat? modder op de Halsema highway?



Ronny55

Citaat van: Emigrant op dinsdag 29 november 2011, 03:08:48
Mooie motoren Ronny 55, zonde van die schuiver die je hebt gemaakt tijdens jou Baguio trip, hoe kwam dat? modder op de Halsema highway?



Wat ik me kan herinneren, onderuit in een niet zo scherpe bocht , droge weg en naar wat ik vond zelf niet erg snel, :ikkeniebegrijp: Mijn eerste gedacht, er schoffelt me iemand langs achter onderuit. maar er was niemand :weetikniet:
Dus ik denk eerder steenjes op de weg of een gladde plaats. :denk:
Maarja, ongelooflijk maar waar , voor 7500 peso + nieuwe ruit uit Belgie laten komen(2de hands voor 30 euro) weer zo goed als nieuw. Ze kunnen op gebied van herstellen hier toveren
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

  Een levensgevaarlijk hobby hier in de filipijnen. Reeds 2x lichtjes op mijn bek gegaan 1x serieus (Baguio trip)

Ben ik het geheel met u eens............... :jajaja: :jajaja:

Een zeer mooie verzameling........... :thumb: :thumb:

bananacreek

Zie je niet zoveel van hier in Dumaguete




balikbayan

Dat ie een echte vrouwenscooter of voor de die is lieeefffffff jongens  :biggrinn:

balikbayan

Nu ook in NL

http://link.marktplaats.nl/498419079

Zou willen dat er wat meer aanbod was met aziatische scooters met 125cc

bananacreek

Een verdwaalde VESPA in the City of Gentle Bullets?............... :ikkeniebegrijp: :jajaja: :jajaja:


Lambik

#278
Met ze allen op de motor.




bananacreek