Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een hele mooie twin 750, een Honda?....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

..

DIT IS DE ZOGENAAMDE OFFICIELE HOUSEKEEPER BROMMER (HOEVEEL CC ... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:).... :thumb: :thumb:


balikbayan


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Digos


Ja motorbikes zijn leuk zolang je er op zit.

Nu laatst january 2012

Effe goeiedag gaan zeggen bij schoonbroer en zus vlakbij, bij terugkomst en waar ik al zolang schrik van had........onderuit gegaan met een passagier on the back.

Gelukkig reden we niet hard. Donker, en de aanzet van de zandweg naar de betonweg wat onderschat.....te hoog.

Spijtig genoeg zijn we wel op de betonweg geraakt maar ook gevallen daar.....en kan je verzekeren dat beton heel hard aanvoelt aan je smoelwerk en de rest van je body.

Ik zie het nog zo voor mij gebeuren.

Na de val was ik meer bezorgd voor de bike.....maar die kan wel tegen een stootje en had enkele krasjes op het voor spatbord.

Men schoonbroer ook een kleine kras op zen been, maar ik miste wel hier en daar wat vlees, en koppijn nadien want ik was met men gezicht op het beton beland.

Toch nog wel BBQ gaan eten en daar de wonden goed gespoeld met water.









De dag daarop the family take care for me.







Ze gingen in de tuin en gingen guava leaves trekken en maakte daar een uittreksel van.




Met dit zeer hete uittreksel depte ze al men wonden.....in de namiddag waren al men wonden al dicht.....echt wonderbaarlijk.




Bloeduitstorting van de heup.

Wonden zijn allemaal goed genezen nu, buiten nog drie gekneusde ribben die me nog herinneren aan de val voor de komende zes weken minstens.



Het dragen van men helm en lange broek had misschien de schade wel wat beperkt.....maar ja je bent in de phils en je bolt wat rond hé in short en op slippers.

O0

PS: heb 2 dagen geen motorbike meer gereden.
Wat ik wil mee geven is....motorbike rijden in de phils is leuk en onbezorgd......maar toch!!!
LIVE ONCE - LIVE IT

callebaut

#287
Gelukkig kun je het nog navertellen ....  :thumb:.....wat niet het geval was met JFK  :ripba8: :negatief:

Digos

Ja da wel....maar kreun alle dagen nog wel.

Op zich er goed van af gekomen, post dit maar om iedereen eens bewust te maken om eens gauw goeiedag achter de hoek te zeggen met een motorbike.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: Digos op zondag 12 februari 2012, 20:16:47
Ja da wel....maar kreun alle dagen nog wel.

Op zich er goed van af gekomen, post dit maar om iedereen eens bewust te maken om eens gauw goeiedag achter de hoek te zeggen met een motorbike.

O0


Eigenlijk onverantwoord hé Paul, om rond te rijden op een brommer zonder helm. Ongeacht of het nu in de Phils is of hier.
Een helm de schade beperken? In veel gevallen kan het een mens zijn leven redden  :jajaja:

Vraagje. Zou je de volgende keer weer zonder helm een ritje gaan doen?
Rich de Nederbelg.