Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Digos: Met dit zeer hete uittreksel depte ze al men wonden.....in de namiddag waren al men wonden al dicht.....echt wonderbaarlijk.

Ik ga het de volgende keer proberen........ :thumb: :thumb: :thumb: :jajaja: :jajaja: :happy:


Betreffende de lange broek:

Helpt niet altijd:


Betreffende een helm:
Ja, we weten het allemaal maar zolang er geen wet is die ons dwingt om een helm te dragen......... :jajaja: :jajaja:

Mooi verslag trouwens............ :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :thumb: :thumb:

josv

 :welcome: bij de club Paul ! :congratualtionsis0:

@Creek :

Baas boven baas !!



:happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Emigrant

Jezus, dat ziet er slecht uit....ik ga hier niet meer op de motor voorbeelden genoeg lijkt mij de laatste maanden......

Kano

Nou Digos, Creek en Jos jullie daar zijn er toch nog genadig vanaf gekomen. Helaas is JohnFK eronder bezweken  :ripba8:  Wat ik in de Filipijnen weinig zie dat zijn valbeugels, de driehoekige dan.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op maandag 13 februari 2012, 06:29:15
Nou Digos, Creek en Jos jullie daar zijn er toch nog genadig vanaf gekomen. Helaas is JohnFK eronder bezweken  :ripba8:  Wat ik in de Filipijnen weinig zie dat zijn valbeugels, de driehoekige dan.


Ja, juist TOT NU TOE zijn we daar nog genadig van afgekomen, maar je weet nooit hoe een ei uit het kippenhok rolt (of zoiets) ...en inderdaad na het ongeluk van JFK dan ga je toch wel even nadenken, maar wat daar precies was gebeurd kan nog niemand precies uitleggen en dat zou dan een "freak-ongeluk" geweest kunnen zijn... :weetikniet:

Het blijft levensgevaarlijk hier op een motor en wat er met Digos is gebeurd met het verschil in hoogte van de wegen zie je hier ook met de grote en DIEPE potholes.......speciaal in het donker....dat kan gebeuren met de meest ervaren motorrijders............

bananacreek

@Kano: Wat ik in de Filipijnen weinig zie dat zijn valbeugels, de driehoekige dan.

U bedoelen deze?



Of deze meestal op de Chineze motoren


Of deze
.


callebaut

Van valbeugels ben ik gelukkig voorzien ... maar het geeft geen garantie dat je nu veilig rijdt , het hangt allemaal af van de omstandigheden

                                             

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 17 januari 2012, 14:07:01
Een hele mooie twin 750, een Honda?....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Naam staat op het ...wel...koetswerk.
Is een Aprilia,Italiaans motormerk

Cosyns Guy

Citaat van: Cosyns Guy op maandag 13 februari 2012, 16:16:47
Citaat van: bananacreek op dinsdag 17 januari 2012, 14:07:01
Een hele mooie twin 750, een Honda?....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Naam staat op het ...wel...koetswerk.
Is een Aprilia,Italiaans motormerk

Oeps ,foutje,is African..., naam verkeerd gelezen,moet dringend nieuwe bril kopen denk ik.
En is inderdaad een Honda,niet Aprilia zoals gezegd door mij...sorry

Digos


Ja die valbeugels zijn wel handig, maar zie hier op de foto's dat enkele er maar juist zijn om de motor te beschermen en niet de persoon....want gewoonlijk komt ge met je been onder de motorbike terecht en op de motor met brandwonden tot gevolg, wat na de kiss met het beton het nog erger maakt. De valbeugels van callebout zijn bike zijn breed genoeg en kunnen je been sparen.

Nou jos.....aan jouw foto....ongelukje kan niemand tippen, zelfs creek niet en zijn mijn verwondingen peanuts.


Citaat van: Rich op maandag 13 februari 2012, 02:03:40
Vraagje. Zou je de volgende keer weer zonder helm een ritje gaan doen?

Ja moeilijke vraag ha. Voor een rit meer dan een half uur uit Digos draag ik jeans en helmet, voor de rest....dat ding staat daar de hele dag op den hof, effe gauw de kids naar school doen of gaan af halen, effe gauw downtown naar de market of the Central warehouse, sari sari, dan zet ik die pot niet op, kortom gezegd rond de kerktoren niet. Ik weet het......maar het is toch leuk rondtoeren....in short, petje op en zonnebril, wees eerlijk, is toch heerlijk. maar het kan wel eens misgaan.

Zie in de phils veel bikkers rijden met deze bescherming aan op langere ritten, had ik dit gedragen had ik hier niet moeten staan huilen.




Maar je gaat niet elke keer al die dingen aan trekken om eens gauw goeiedag te zeggen achter de hoek.....dan is de fun eraf, dan is het beter dat ik een tricycle neem.

Nou ja....ik heb pech gehad.....een momentje waar je eens effe bij stil staat, en waar ik ook andere eens wil laten bij stil staan.

O0






LIVE ONCE - LIVE IT