Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

O.B.Bommel

Citaat van: bananacreek op donderdag 29 maart 2012, 15:26:46
Prijs?..... :weetikniet:


Zal niet extreem duur zijn, is van India. Bakermat van o.a. Enfield, maar ook daar een beetje prijs naar kwaliteit. Hebben een betere naam dan de Chinezen.
Mijn Chinees de Zong Shen is nu in het verzorgingstehuis bij mijn zwager en zal er voor mij niet meer uitkomen. 4 jaar, zolang heeft hij het gedaan.
Nu dan toch maar de Honda XR 200 laten kopen. Over 3 weken is het zover.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Ketelbinkie

Zou de prijs van die TVS fiets kunnen opvragen door weer eens langs te gaan. Wat ik me kan herinneren, is dat de prijs toch boven het Chinese prijs gemiddelde lag voor vergelijkbare makelij.
Het feit blijft, alle waar naar zijn geld. Maar in het algemeen hoor je over Rusi toch weinig negatieve geluiden. Waar kies je voor, zo'n nieuw model off the road Rusi (duurste uitvoering) 49.000,00 peso of een Honda XLR200 (made in PH) voor >130.000,00. Ben je van plan echt jaren en jaren altijd op een en dezelfde motorfiets te blijven doorrijden dan beter kiezen voor de Honda. Maar ben je na een paar jaar weer aan een nieuwe uitdaging (andere motorfiets) toe, zou zeggen, kies voor de Rusi. Bovendien voor de prijs van een Honda koop je 2,5 Rusi, ook iets om over na te denken. Maar ieder besteedt zijn geld op de manier die hem goed dunkt en niet hoe een ander (ik) daar over denkt.

bananacreek

De eigenaar van deze fiets is een Iranian...........


huisman45

#323


hier mijn motor met wat aanpassingen goed voor 250cc tot 300cc
rijd lekker voor hier
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

huisman45

Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Van een blanke hier.........





Ik zou zoiets nooit willen hebben want veel te zwaar en onhandig hier dacht ik........... :weetikniet:

Ketelbinkie

Helemaal met je eens Willem. Het oogt stoer en je zult er wellicht de "blitz" mee maken. Maar over het algemeen zijn de wegen in de Filipijnen en die op Negros in het bijzonder niet echt geschikt om het vermogen van een dergelijke fiets goed tot zijn recht te laten komen. Daarom veel beter, met een lichtere fiets en minder vermogen en minder "blitz" natuurlijk.

bananacreek


bananacreek