Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Je bakt er niks van creek.  :weetikniet:

Is nog juist dezelfde foto, slaap er maar eens een nachtje over, dan komt het wel goed.

:thumb:
LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op dinsdag  3 juli 2012, 17:25:07

Je bakt er niks van creek.  :weetikniet:

Is nog juist dezelfde foto, slaap er maar eens een nachtje over, dan komt het wel goed.

:thumb:


Kan er niet van slapen............... :negatief: :negatief:

De originele was een scan en heb zelfs de maat veranderd naar 1200x900 met FaststoneResizer maar helpt niets, ben er kapot van...wil er een einde aan maken..... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

robert van dijck

Een héél goed programma om foto's te vergroten/verkleinen is pixresizer,  gratis te downloaden van internet, probeer het daar eens mee Creek

Mawibata

Citaat van: bananacreek op dinsdag  3 juli 2012, 17:39:42


De originele was een scan en heb zelfs de maat veranderd naar 1200x900 met FaststoneResizer maar helpt niets, ben er kapot van...wil er een einde aan maken..... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Creek, je bent een.  .   .   .   .   .   .   .   .   .            :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Budgie

Citaat van: Mawibata op dinsdag  3 juli 2012, 21:26:06
Citaat van: bananacreek op dinsdag  3 juli 2012, 17:39:42


De originele was een scan en heb zelfs de maat veranderd naar 1200x900 met FaststoneResizer maar helpt niets, ben er kapot van...wil er een einde aan maken..... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Creek, je bent een.  .   .   .   .   .   .   .   .   .            :lachen:


Creek zou het niet doen want wat gebeurd er met al je camouflage materiaal. Spuiten ze misschien alles wit.
Getting older beats the alternative -dying young

robert van dijck

Citaat van: bananacreek op dinsdag  3 juli 2012, 17:39:42
Citaat van: Digos op dinsdag  3 juli 2012, 17:25:07

Je bakt er niks van creek.  :weetikniet:

Is nog juist dezelfde foto, slaap er maar eens een nachtje over, dan komt het wel goed.

:thumb:


Kan er niet van slapen............... :negatief: :negatief:

De originele was een scan en heb zelfs de maat veranderd naar 1200x900 met FaststoneResizer maar helpt niets, ben er kapot van...wil er een einde aan maken..... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Dat gaat Pamela Anderson niet fijn vinden

Kano

Creek,  Als ik het goed zie is jouw laatste afbeelding 415px × 576px en niet 800 x 800  :weetikniet:

In plaats van de scan eerst te rescalen kun je deze ook op het forum in een groter formaat plaatsen. Zoals je hieronder ziet (width=600  height=800).



Het beste is om bij het scannen een wat hogere DPI in te stellen want hiermee bepaal je hoe scherp de afbeelding wordt (dots per inch (DPI)). Hoe hoger de waarde bij DPI, des te duidelijker de afbeelding.

Hoop dat ik je niet teveel hoofdbrekens hebt bezorgd. Mea culpa.

:hoedjeaf:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

CitaatHet beste is om bij het scannen een wat hogere DPI in te stellen want hiermee bepaal je hoe scherp de afbeelding wordt (dots per inch (DPI)). Hoe hoger de waarde bij DPI, des te duidelijker de afbeelding.

Hoop dat ik je niet teveel hoofdbrekens hebt bezorgd. Mea culpa.


Ja, daar dacht ik aan toen ik vanacht op bed lage te piekeren, toch later wat geslapen om alleen maar met pixelinfectie wakker te worden en ben nu aan de medicijnen daarvoor:



Ik ga het proberen (later)........ :jajaja: :jajaja:

CitaatHoop dat ik je niet teveel hoofdbrekens hebt bezorgd. Mea culpa.

Nee hoor ik heb daar geen problermen mee zolang ik nog kan leren, maar MEA CULPA..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Ok, gescand op 400DPI...ben benieuwd............ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Maakt niets uit....ik geef het op.................. :jajaja: :jajaja: