Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Bizar !!!    ja  , hoeveel vrachtwagen rijden fietsers dood bij rechtsafslaan als gevolg van de dode hoek in de siegels en merken niks.   Gebeurde toch ook talloze malen per jaar in :eu:   toen er nog geen dodehoekspiegels en cameraas waren geplaatst.

Dus dat verhaal van die chauffeur is wel geloofwaardig.


Maar denk dat dit in ieder land zou kunnen plaatsvinden.

Tis al zeker 30 jaar geleden dat er bij ons op de provinciale weg een verongelukte motor werd aangetroffen ,maar geen slachtoffer.
Brandweer hele nacht in de sloten gedregd.  Niks te vinden.

Volgende dag een melding dat op de veiling in een kiepwagen met spruitjes van een boer een dode man lag.

Die motorijder was door de klap de weggeslinger in in die kiepkar van die boer terecht gekomen. Die boer had die kiepkar op de boerderij binnen gezet en niks gemerkt

Volgende dag met die kipkar naar de veiling en daar pas werd de motorrijder ontdekt in de spruitjes.    Dood helaas.

bananacreek


a007esprit

Wat denk je van  deze , 2 haaien naast elkaar  Ik geloof yamaha1300 cc 145 BHP van een Noor die man loop echt niet vlot meer en echtgenote  :denk: 40 jaar jonger  :ikkeniebegrijp: en daarnaast een Mitsubishi Pajero evolution , Cat T3 Homologatie voertuig  voor de kenners  3500 cc 24v 300bhp van een ....... Belg  :lachen


bananacreek

Mooie foto van een mooie combinatie......... :thumb:

Kano

Welk type zou de Yamaha kunnen zijn. Ik jen alleen de FJR 1300, maar die is gestroomlijnd.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

callebaut

Citaat van: Kano op zondag  2 december 2012, 13:52:56
Welk type zou de Yamaha kunnen zijn. Ik jen alleen de FJR 1300, maar die is gestroomlijnd.

Zou het de Yamaha 1200 XS kunnen zijn ?

a007esprit

Zou goed kunnen een XS zijn maar dan zou hij toch al 20 jaar oud zijn??
Ik rij meestal op een Yamaha , maar elke keer ik terug in dumma ben is die batterij plat dus een dag opladen en terwijl rij ik met men 31 jaar oude East German MZ 150 , ooit gekocht bij een verkoop van de in beslag genomen motoren en fietsen van de politie Antwerpen , Ex Talliban bike  :weetikniet:. het ding rookt als een  Turk , en heeft dat heel scherp geluid van die tweetakt .

bananacreek


vvjoris

Brandnew motorcycle voor 29000 pesos?  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: Had dat voorheen niet bekeken in  :smiley-philippines:, wel auto's, dat is ongeveer dezelfde prijs als  :belgiesmiley:, maar moto's 1/3? Voor dat bedrag heb je hier nog geen 50 cc ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Ik kan het merk van de motor niet onderscheiden. Maar ga er vanuit dat het een China made product is. Hoeft niet te betekenen dat het slecht is, maar kwalitatief toch meestal minder dan de 4 bekende Japanse merken (Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha). Voor 30.000,00 peso cash (staat in de winkel voor 37.000,00) heb je b.v. ook een Rusi motorfiets model MP110 (1 op 1 copy van een model van een van de hiervoor genoemde Japanse merken) met 13 maanden garantie.