Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Laatst in augustus kwamen we deze tegen bij een waterstop.






Zag er een sterk beestje uit. Wat me wel opviel is het kleine dubbel extra pedaaltje boven de versnellingen.

:weetikniet:

LIVE ONCE - LIVE IT


ruff rider

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 december 2012, 13:53:25
.

Het gaat hier om motorfietsen van TVS een fabrikant uit India.

Greetz
Riff Rider

gosternokke

 Noooooit.. van gehoord   TVS    :weetikniet:        http://tvsmotor.com.ph/     


maar het blijkt echt te bestaan.   Motor ziet er wel oudbollig uit. Maar meest toch wel degelijk spul uit India ?

  Vraag is hoe zzit het met onderdelen als er wat stuk gaat ?

Ketelbinkie

Er zit een TVS dealer in Dumaguete City aan de North Road waar de foto door Bananacreek hoogst waarschijnlijk is gemaakt. De poster aan de zijkant van de pick up doet suggereren dat het wellicht om motorfietsen van dit merk gaat. Maar made in India of in China blijft toch altijd net ietsjes minder als de Japanse makelij. Wat Gosternokke terecht opmerkt, wat als er wat stuk gaat (en daar kan je op wachten) zijn er dan onderdelen op voorraad of moet je ...weken/maanden wachten :dontknow:

Kano

Nu is het wel zo, dat hele basic motorfietsen vaak nog wel plaatselijk kunnen worden gerepareerd, omdat er niet van die speciale onderdelen aan zitten.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

LUZON BRANCHES

TVS-Bongabong   Bagong Bayan 2, Bongabong, Oriental Mindoro
TVS-Calamba   Unit 4 Ragasa Bldg., Parian, Calamba, Laguna
TVS-Calapan   Duhat Street, Camilmil, Calapan City, Oriental Mindoro
TVS-Candelaria    ---
TVS-Lucena   Unit 4 Kesler Bldg., Ibabang
TVS-Pinamalayan   Sta. Rita, Pinamalayan, Oriental Mindoro
TVS-Sta. Cruz   Purok Kasipagan, Brgy. Calios, National Road, Sta. Cruz, Laguna
TVS-Sta. Rosa   1770 National Highway Brgy. Dita, Sta. Rosa, Laguna
VISAYAS BRANCHES

TVS-Dumaguete   No. 200 North National Highway, Bantayan, Dumaguete City
TVS-Siquijor   Pulangyuta, Siquijor, Siquijor
TVS-Kabankalan   Guanzon St., Kabankalan City
TVS-Hinigaran   Nonato Bldg.,  Sitio Lugway, Brgy. Gargato, Hinigaran
TVS-Bacolod   Brgy. 31, Libertad Extension, Bacolod City
TVS-Bayawan   Herrero Bldg., Villareal Highway, Bayawan City
TVS-Tanjay   Magallanes St, Tanjay City


   Beetje opmerkelijk dealernetwerk . Niet in de grotes steden als manila ,Cebu en Davao.  En op de site prijzen van allemaal rond de  50 K pesos  :negatief:

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag 14 december 2012, 05:42:44
Er zit een TVS dealer in Dumaguete City aan de North Road waar de foto door Bananacreek hoogst waarschijnlijk is gemaakt. De poster aan de zijkant van de pick up doet suggereren dat het wellicht om motorfietsen van dit merk gaat. Maar made in India of in China blijft toch altijd net ietsjes minder als de Japanse makelij. Wat Gosternokke terecht opmerkt, wat als er wat stuk gaat (en daar kan je op wachten) zijn er dan onderdelen op voorraad of moet je ...weken/maanden wachten :dontknow:

Foto werd gemaakt naast Lee Plaza maar inderdaad TVS zit vlak naast crossing St. Pauls-Highway Bantayan.

Pascal&Katiren

Mss  :offtopic: maar mijn schoonbroer heeft een ongeval gehad en ligt in coma nu.
De voorband was gesprongen en met alle gevolgen van dien.

bananacreek

Citaat van: Pascal&Katiren op maandag 17 december 2012, 23:27:39
Mss  :offtopic: maar mijn schoonbroer heeft een ongeval gehad en ligt in coma nu.
De voorband was gesprongen en met alle gevolgen van dien.

Maar er werd niet gezegd hoe snel hij reed?