Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Altijd gereed met de abortuskoffer............. :jajaja: :thumb: :thumb:


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op donderdag 17 januari 2013, 12:52:48
Altijd gereed met de abortuskoffer............. :jajaja: :thumb: :thumb:



Leuke fiets, maar blijf het altijd een onechte BMW noemen al is het merk embleem aan weerszijde van de tank pontificaal aanwezig. De enige echte BMW is en blijft de "fiets" met de boxermotor. In  :nederlandsevlag: de R850R en de 1100S gereden. Niet kapot te krijgen, wereldfiets en na zoveel jaren, als je hem van de hand deed omdat je weer eens wat nieuws wilde rijden, bracht ie nog altijd een wereldprijs op.

Cosyns Guy

Nou,de ""originele BMW motorfiets had in de jaren 30 ,40 ook maar 1 cilinder hoor.
Dan kan men de nieuwe BMW 1serie  ook geen echte BMW noemen omdat er een Peugeot Citroen motor inligt.

Ketelbinkie

Wat is echt en wat is onecht. Meer een persoonlijke opvatting dan de gedachtegang, filosofie en marketing van het merk zelf. Om nog een ander voorbeeld aan te halen. De Alfa Romeo's model 33 met een boxermotor beschouwde ikzelf "de echte" toen ze op een gegeven moment overstapte op een Fiat motor vond ik dat niet meer. Maar rijden doet het allemaal, toch! Maar weer snel  :ontopic: en geen praatje auto.



mork2007

Citaat van: Ketelbinkie op donderdag 17 januari 2013, 13:03:32
Citaat van: bananacreek op donderdag 17 januari 2013, 12:52:48
Altijd gereed met de abortuskoffer............. :jajaja: :thumb: :thumb:



Leuke fiets, maar blijf het altijd een onechte BMW noemen al is het merk embleem aan weerszijde van de tank pontificaal aanwezig. De enige echte BMW is en blijft de "fiets" met de boxermotor. In  :nederlandsevlag: de R850R en de 1100S gereden. Niet kapot te krijgen, wereldfiets en na zoveel jaren, als je hem van de hand deed omdat je weer eens wat nieuws wilde rijden, bracht ie nog altijd een wereldprijs op.
Ik rij momenteel met dergelijk exemplaar in BelgiĆ«.  BMW 650 GS.  Zeer leuke motor die ik gebruik voor woon- werk verkeer.  Ik zou met deze motor ook zeer graag in de Phils rond rijden, niet te zwaar en ook niet te licht.
Ik heb nu 75000 km op de teller en nog nooit problemen gehad met deze motor.   :thumb:

Ketelbinkie

Wil best geloven dat het een meer dan ideale motorfiets is voor woon werkverkeer. Alleen jammer dat ie een ketting aandrijving heeft en geen cardan. Ik reed op een Honda NTV 650 ook prima fiets en als bijkomend voordeel een cardan. Enige kosten die ik heb gehad toen ie met 85.000 km eruit ging waren olie, filters, bougies en banden. Motorisch nooit iets aan kapot gegaan.

bananacreek


bananacreek

Handig natuurlijk........een bakfiets...... :lachen: :lachen:



Nog eentje in Marroko........ :thumb: :thumb:



bananacreek


bananacreek