Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: callebaut op donderdag 14 februari 2013, 02:32:17
Citaat van: Rich op woensdag 13 februari 2013, 21:17:15
Nou, hij kan wel een stukkie schilderen die kerel. Prachtig  :thumb:

Klein detail , was een ook een goede vriend van wijlen JFK.... Richard straalt rust uit en ik dacht is wonende te Amlan.

Tussen san Jose en Amlan

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 16 februari 2013, 13:06:51
Some of the boys are in town............. :jajaja: :jajaja:

Veel te zwaar en onhandig zo'n ding (voor mij), maar smaken verschillen natuurlijk...... :jajaja: :jajaja:



Over model en type motorfiets kan je uren, dagen en nog meer ouwe-oeren. Maar de op de foto getoonde fietsen zijn al lomp en onhandig genoeg in b.v.  :nederlandsevlag: maar nog meer hier op de  :smiley-philippines:. Maar als de boys er fun mee hebben, zou zeggen lekker doorgaan met de fun. Een local motorfiets van 125 - 150 cc is meer dan genoeg en al die import fietsen al dan niet (il)legaal hier rijdend op de weg, mijn zegen hebben ze. Ik zou er nog niet een voor niks voor willen hebben als anders dan heel rap van de hand doen t.e.a.b.
Dus Creek helemaal met je eens. :thumb:

Ronny55

 Dat zijn choppers , inderdaad niet erg handig te manuvreren in de PH  . Heb er ook eentje gehad ook rap van de hand gedaan.



Maar de touring Motto is een zaligheid voor lange afstanden                                                                                                                                                                                                                                                               



Een lichtere en handige fiets voor het stads bezoek en dagelijks gebruik

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ketelbinkie

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 16 februari 2013, 19:15:08

Een lichtere en handige fiets voor het stads bezoek en dagelijks gebruik



De vorige (naked bike) uitvoering als NTV 650, zonder zij koffers en kuip, jaren gebruikt als woon-werkverkeer fiets. Er was geen betere! De Deauville uitvoering maakte hem (mijn mening) wat minder geschikt om soepeltjes tussen langzaam rijdende of stilstaande de files te manoeuvreren.

bananacreek


Ketelbinkie

Zeker weten; als kruip door, sluip door motorfiets, met de slalom de files nemen, geen betere zo gezegd. Maar als de file dan eenmaal gepasseerd is, ontbreekt het aan snelheid en acceleratie om even snel een auto enz. in te halen. Maar och, ja kan niet alles hebben.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zondag 17 februari 2013, 09:27:55
Dan maar zoiets........... :jajaja: :jajaja:



Om nog even op de advertentie van die Honda TMX terug te komen. Vooral dat gratis helm is een giller. Misschien ligt het aan mij, maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat het aantal motorrijders met een helm op zienderogen aan het verminderen is.
Oftewel weer typisch voorbeeld van het invoeren van een wet in de  :smiley-philippines:, in het begin soms (maar ook niet altijd) even fanatiek om vervolgens als een nachtkaars uit te gaan.
Intussen hebben de diverse shop owners leuk zaken gedaan met de verkoop van de helmen.

bananacreek


bananacreek


bananacreek