Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Ketelbinkie

Al weer een rijzende of vallende ster aan het 2-wielerfront. Het is niet meer bij te houden zoals ook geldt voor de nog steeds in aanbouw zijnde benzinestations. Momenteel zijn ze bezig aan North Road even voorbij de afslag naar de subdivision Northville. Tussen de Caltex pomp bij Mercury Drug tot aan de Municipality Hall in Sibulan zitten er nu al 6 en dan praat je over een traject van hooguit 5 km. Een ding is zeker als je in Dumaguete met je vervoermiddel zonder brandstof komt te staan, hoef je nooit ver of hooguit 1 km te lopen om een benzinestation te bereiken en soms zelfs nog minder.

bananacreek

Dat hebben ze gedaan omdat vele  :smiley-philippines: altijd zonder benzine komen te staan omdat ze maar één of twee liters kopen?......... :weetikniet:



Kano

Maar met die een of twee liters kan je geen benzinestation runnen. En ik verdenk er sommige benzinestations van water bij de benzine te doen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 26 februari 2013, 12:57:12
Maar met die een of twee liters kan je geen benzinestation runnen. En ik verdenk er sommige benzinestations van water bij de benzine te doen.


Ja, Staroil, Filoil, Seaoil............. :lachen: :lachen:






bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 27 februari 2013, 13:13:41
.

Leuke reclame uiting, maar wat is er nu echt nieuw aan. Zie nog steeds een, uit het stenen oer tijdperk afkomstige, drum brake in het voorwiel.
Ben dus benieuwd wat er new aan is.

innka3


Ketelbinkie

Citaat van: innka3 op donderdag 28 februari 2013, 17:47:03
Citaat van: Ketelbinkie op donderdag 28 februari 2013, 11:39:20

Ben dus benieuwd wat er new aan is.

nou dattie nieuw is. :lachen:

:lachen: :lachen:; gebaseerd op het woord NEW in de reclame uiting, valt er geen speld tussen te krijgen. Maar alle gekheid, ik ken het model enkel als een meer dan populaire fiets voor de tricycle. De vernieuwingen van de opvolger t.o.v. zijn voorganger ontgaan me gewoon even; vandaar de vraag. Maar het antwoord is en blijft zonder meer verhelderend.

bananacreek