Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Citaat van: pierrevanwies op zaterdag 30 maart 2013, 15:41:41
Ja in mangnaw tegenover duplamilco staan er een stuk of 4 bij GUD trading en er hangt een mooi modern reclamebord met de letters MCX   :jajaja:   je kan er haast  niet naast kijken als je er voorbij komt want het zijn echt mooie sexy motoren,als het ware een streling voor het oog deze chinezen.    :thumb:

Ja, nu weet ik het weer tegenover Duplamilco............

bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: pierrevanwies op vrijdag 29 maart 2013, 21:49:12
is een MCX 250 renegate

dealer zit in mangnaw
crossing h-way en noreco road   prijs was ergens in de 80duz.

Het is natuurlijk appels met peren vergelijken, maar Honda heeft onlangs een nieuw model op de markt gezet: CRF250L kost 199.000,00 peso. Koop je dus 2 MCX voor en houd je nog geld over.
Voor die prijs mag je vanzelfsprekend iets meer verlangen natuurlijk qua kwaliteit, afwerking, degelijkheid en betrouwbaarheid. De praktijk moet het nog uitwijzen.
De XR200 wordt elk jaar ook stiekem steeds maar duurder, nu 142.000,00. Heb nog een oude folder/prijslijst uit 2008, kostte toen 118.000,00, oftewel een jaarlijkse prijsverhoging van 5%.

Ronny55

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 23 april 2013, 06:08:08
Het is natuurlijk appels met peren vergelijken, maar Honda heeft onlangs een nieuw model op de markt gezet: CRF250L kost 199.000,00 peso. Koop je dus 2 MCX voor en houd je nog geld over.
Voor die prijs mag je vanzelfsprekend iets meer verlangen natuurlijk qua kwaliteit, afwerking, degelijkheid en betrouwbaarheid. De praktijk moet het nog uitwijzen.
De XR200 wordt elk jaar ook stiekem steeds maar duurder, nu 142.000,00. Heb nog een oude folder/prijslijst uit 2008, kostte toen 118.000,00, oftewel een jaarlijkse prijsverhoging van 5%.
Veel geld voor een motor van "Ik wil maar ik kan niet" . Uiteraard ,goesting is keus.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek


Ketelbinkie

Staat alleen niet bij hoeveel maanden.

vvjoris

Citaat van: Ketelbinkie op donderdag 25 april 2013, 12:25:25
Staat alleen niet bij hoeveel maanden.

Doen ze altijd in de  :smiley-philippines: als 't om moto's of auto's gaat, ... 't is weinig per maand maar wie weet hoe lang moet je betalen  :denk: :ikkeniebegrijp:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

LMBen

Meestal 3jaar maar je kan kiezen natuurlijk
Toen ik mijn motor kocht keek ik wat het zou kosten als ik in 1jaar zou betalen omdat als je contant betaald je meestal erg lang moet wachten op je nummerplaat, je geld is binnen dus bekijk het maar, op afbetaling kan je gewoon stoppen met betalen als je geen kenteken krijgt binnen redelijke termijn.
Kwam er op neer ik de de prijs dubbel betaalde als ik in 12mnd zou betalen.
Dus toch maar contant betaald, gelukkig is alles goed gegaan toen.
Nu hebben ze weer geen stickers meer en de printer is kapot om de kentekens te drukken, zijn mensen die nu al 2jaar wachten.
Gelukkig kan je hier gewoon zonder kentekenplaat rijden, meer fun in the philipines diba
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

bananacreek