Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ik dacht dat wildpissen in Marokko verboden was?............ :weetikniet: :weetikniet:



Met dan aan het forumlid Ab

bananacreek


vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek


Ketelbinkie

Heb ze gisteren zien staan in de Robinson Mall. Of ze in Italië zijn gemaakt; geen idee! Ziet er kwalitatief erg goed en degelijk uit. Hebben een leuke promo voor de 150cc Vespa scooter; 99.000 i.p.v. 150.000. Enige nadeel vooralsnog geen service punt in Dumaguete enkel in Bacolod en dan vind ik nou net iets te ver om een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren en meer. De toezegging dat de monteur dan even naar Dumaguete zou komen, neem ik maar met een korreltje zout of  beter gezegd een paar kilo. Ze zouden, maybe zoals ze dat in de  :smiley-philippines: altijd plegen te zeggen, volgende maand ook een service punt in Dumaguete openen.Ik wacht dat eerst maar even af.

Ronny55

Citaat van: Ketelbinkie op maandag 27 mei 2013, 03:17:27
Heb ze gisteren zien staan in de Robinson Mall. Of ze in Italië zijn gemaakt; geen idee! Ziet er kwalitatief erg goed en degelijk uit. Hebben een leuke promo voor de 150cc Vespa scooter; 99.000 i.p.v. 150.000. Enige nadeel vooralsnog geen service punt in Dumaguete enkel in Bacolod en dan vind ik nou net iets te ver om een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren en meer. De toezegging dat de monteur dan even naar Dumaguete zou komen, neem ik maar met een korreltje zout of  beter gezegd een paar kilo. Ze zouden, maybe zoals ze dat in de  :smiley-philippines: altijd plegen te zeggen, volgende maand ook een service punt in Dumaguete openen.Ik wacht dat eerst maar even af.
Inderdaad mooie promo.....waarschijnlijk staan ze inkort te koop voor 90000 php  :weetikniet:  :lachen:

Sorry , maar hier een promo....meestal met een addertje onder het gras.  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek


callebaut

Yep .....de Aprilia shiver 750 ABS  staat 799 000,00 php geprijsd @ RobsMall
Importeur is gevestigd te Bacolod  :atyourservice:

Ketelbinkie

Citaat van: callebaut op zondag  2 juni 2013, 14:17:22
Yep .....de Aprilia shiver 750 ABS  staat 799 000,00 php geprijsd @ RobsMall
Importeur is gevestigd te Bacolod  :atyourservice:

Is volgens mij dezelfde importeur voor de Vespa scooters. Als ze op Negros nog even een leuk circuit aanleggen, zou aanschaf eventueel van zo'n Aprillia het overwegen waard zijn en dan de vlam weer uit de pijp :lachen:.