Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Juist dit is de RCPI (of PTT) tower en die kon ik niet vinden op deze foto:



Maar ze hebben hier ook een "seminary" van de RK kerk dacht ik en dat zou het gebouw kunnen zijn..........

Mawibata


Het moet destijds blijkbaar een belevenis geweest zijn, om er te geraken.


Die andere plaatsen zijn we ook geweest, meerdere malen, omdat Buizesmurf daar woonde.



Casandro falls, vermoeiend, zoveel trappen, maar ik moest tenminste toch nog niet op handen en voeten om terug boven te geraken    :lachen:     :lachen:







Huis Buizesmurf, boven op het topje van de berg.






Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Citaat van: Mawibata op vrijdag 28 juni 2013, 17:40:29

Het moet destijds blijkbaar een belevenis geweest zijn, om er te geraken.


Die andere plaatsen zijn we ook geweest, meerdere malen, omdat Buizesmurf daar woonde.



Casandro falls, vermoeiend, zoveel trappen, maar ik moest tenminste toch nog niet op handen en voeten om terug boven te geraken    :lachen:     :lachen:







Huis Buizesmurf, boven op het topje van de berg.



Dat is zeer mooi..het huis en rondom het huis en het uitzicht........... :thumb: :thumb: :thumb:

Mawibata

Citaat van: bananacreek op zaterdag 29 juni 2013, 14:58:29


Dat is zeer mooi..het huis en rondom het huis en het uitzicht........... :thumb: :thumb: :thumb:


idd prachtig wonen daar, alleen levensgevaarlijk als het regende om naar beneden te rijden.     :negatief:     :negatief:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Door Pierrevanwies opgekocht van mijzelf...........(voor een prikje dacht ik..... :jajaja: :jajaja:)



Resultaat na een paar weken.................... :lachen: :lachen:





Van twee uitlaten naar eentje............. :jajaja:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


toyoke

Citaat van: bananacreek op dinsdag  2 juli 2013, 13:07:03
Door Pierrevanwies opgekocht van mijzelf...........(voor een prikje dacht ik..... :jajaja: :jajaja:)



Resultaat na een paar weken.................... :lachen: :lachen:


Met zo ene heb ik nog leren rijden
mijne pa had em nieuw gekocht in der tijd dacht dat de prijs in Bmunten 139000 Bfr was ....
Twas een zalige motor om mee te rijden , de onze was een 500cc met cardan aandrijving

suc6 ermee KL.......