Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

Kano

 Royal Enfield arrives in Cebu



Sun.Star Network Online Sep 5 2013

THE oldest motorcycle company in the world, Royal Enfield revs up expansion of its distribution footprint in the Philippines with the official launch of Royal Enfield in Cebu.

With over a century of history since its first motorcycle production in 1901, this Brit-born icon has much positioned itself as a cult brand and is now focused on addressing the surge of demand from local enthusiasts seeking to own a piece of history.

Royal Enfield motorcycles pack the perfect balance of classic collectability, Euro-emissions compliance, fuel-efficiency and bulletproof reliability. Contrary to perception and impression, these bikes don't sit well in garages & exhibit halls but rather, welcome the grind of daily abuse. Many of these go up the annual Himalayan.

Odyssey, a tough and demanding ride where Enfield owners the world over gather & forge eternal friendships, giving credence to its tagline, "the thump that binds."

Royal Enfield is exclusively distributed in the country by Hardcore Brothers Motorcycle Customs, Inc., with Anything Timber, Inc. as its dealer partner in Cebu.

Blending retro charm with modern technologies, the Royal Enfield motorbikes, such as the Continental GT Café Racer 535, the Classic Battle Green/Desert Storm, the Classic 500 and the Classic Chrome are all set to make distinct statements on our roads soon.

Royal Enfield Motorcycles are available at Anything Timber, Inc. showroom, Ma. Luisa Road, Banilad, Cebu City.


Source: Sunstar
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Ontzettend mooie apparaten.............. :thumb: :thumb: :thumb:

Forum-bike anno 1920?............ :thumb: :thumb: :atyourservice:


.





Diesel-bike....... :lachen: :lachen:





















Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 22 augustus 2013, 14:29:14
Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 16 augustus 2013, 23:42:20
Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 augustus 2013, 14:24:53
Chinese motor en dat zou een lucht in-of uitlaat zijn 9naast de bougie)...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:







Dat is een luchtpomp die bij elke verbrandingsslag van de motor verse lucht toevoegd bij de uitlaatgassen om een soort naverbranding te creeren om alzo meer propere uitlaatgassen te verkrijgen.

Ja, inderdaad dat is een AIR INDUCTION SYSTEM om uiteindelijk schonere uitstoot van uitlaatgassen te krijgen.

Ben even naar NORKIS geweest.

Maar ik zie die pomp hier toch niet zitten........... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

http://en.haojue.com/public/showInfo_103_433_436_i102.htm
Dat is een compleet ander systeem,is een motor met injectie en catalysator,kan dus werken onder bijkomende luchtpomp.Met een injectie systeem kan men zowiezo de nodige hoeveelheid benzine beter regelen voor elke verbrandingsslag.De motor met de luchtpomp zichtbaar op de foto heeft een carburator.

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  5 september 2013, 13:31:59
Racal, ik vind hier een rotgeluid in zitten, tweetact?.......... :weetikniet: :weetikniet:



Morgen een andere foto bij de dealer

Amlan Bodega:

Zeer handig voor de "kleine" gebruiker of hobby (camouflage)......... :thumb: :thumb: :happy:



bananacreek


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op vrijdag  6 september 2013, 14:21:52
Wat kost nu zoiets Creek?

Morgen even navragen want ik was te verlegen vandaag en dat was een bodega en geen bodega sales?... :weetikniet: :weetikniet:

Ik hou u op de hoogte en schrijf het NU even op als ik die pen kan vinden............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

#637

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag  6 september 2013, 15:26:46
Citaat van: Kano op vrijdag  6 september 2013, 14:21:52
Wat kost nu zoiets Creek?

Morgen even navragen want ik was te verlegen vandaag en dat was een bodega en geen bodega sales?... :weetikniet: :weetikniet:

Ik hou u op de hoogte en schrijf het NU even op als ik die pen kan vinden............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp

Ok, meer info:


P80 duizend cash
P135360-36 maanden installment......... :negatief:


Maar kijk hier dit is toch een benzinemotor zo te zien en het front zier er ook anders uit dus hebben ze benzine -en diesel motoren?.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Viel me pas later op toen ik de foto bekeek......



Ik zit toch ergens in de fout zo te zien...............moet daar meer van weten.........

bananacreek