Eten maakt Filippijnse vrouwen gelukkiger dan sex.

Gestart door Rich, donderdag 11 november 2010, 10:03:29

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Eten maakt Filipijnse vrouwen gelukkiger dan seks


Eten maakt Filipijnse vrouwen gelukkiger dan seks. Dat blijkt uit een onderzoek van de regering. De 'Philippine Happiness Index' geeft aan dat ze eten als hun vijfde belangrijkste bron van geluk bestempelen, op een lijst met 19 mogelijkheden.

Familie is belangrijkst
Hun seksleven komt pas op de achttiende plaats, of de voorlaatste. Voor Filipijnse mannen komt eten op de negende en seks op de tiende plaats in de geluksranglijst. Zowel Filipijnse mannen als vrouwen gaven aan dat familie, gezondheid en religie de belangrijkste bronnen van hun geluk zijn. (belga/ep)
11/11/10 09u51

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1181519/2010/11/11/Eten-maakt-Filipijnse-vrouwen-gelukkiger-dan-seks.dhtml
Rich de Nederbelg.

boomerang

Citaat van: Rich op donderdag 11 november 2010, 10:03:29
Eten maakt Filipijnse vrouwen gelukkiger dan seks


Eten maakt Filipijnse vrouwen gelukkiger dan seks. Dat blijkt uit een onderzoek van de regering. De 'Philippine Happiness Index' geeft aan dat ze eten als hun vijfde belangrijkste bron van geluk bestempelen, op een lijst met 19 mogelijkheden.

Familie is belangrijkst
Hun seksleven komt pas op de achttiende plaats, of de voorlaatste. Voor Filipijnse mannen komt eten op de negende en seks op de tiende plaats in de geluksranglijst. Zowel Filipijnse mannen als vrouwen gaven aan dat familie, gezondheid en religie de belangrijkste bronnen van hun geluk zijn. (belga/ep)
11/11/10 09u51

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1181519/2010/11/11/Eten-maakt-Filipijnse-vrouwen-gelukkiger-dan-seks.dhtml


Misschien dan dat eten tijdens de sex hun genot nog meer vergroot...... :happy:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

JFK

Ik merk nu wel dat ik absoluut nog geen ingeburgerde 'Filipino' ben geworden.
Ik kan ze wel opvreten die mooie mokkels van Filipina's.
Oh god....sex op de bijna laatste plaats.
Ik ben dus bij nader inzien best een inventieve inburgeraar en vreet me rot aan dat lekker spul  :lachen:
JFKJFK

Amice

 :ikkeniebegrijp:
Volgens mij bedoelen ze dat ze bananen zo lekker vinden  :weetikniet:
:lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

JFK

Citaat van: Amice op vrijdag 12 november 2010, 07:21:23
:ikkeniebegrijp:
Volgens mij bedoelen ze dat ze bananen zo lekker vinden  :weetikniet:
:lachen:

De echte Chikita' shape of meer het Dildo merk ?
Ik ga mijn leven beteren want het wordt erger en erger met me, zie ik.
EEN excuus heb ik........ik kan tijdelijk als gehandicapte weinig meer dan met een hand typen.
Dat verveelt me toch, mensen ........wil toch eindelijks eens wat meer kunstjes uitvoeren dan nu met die ene vinger aan mijn ene hand kan.  :lachen:
JFKJFK

klootzakken (voorheen Jens)

kan mij zulks goed voorstellen , ik dacht dan vanmorgen ook dat mijn asawa hem helemaal op gevreten had . :lachen: joke
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.