Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

kan volgens mij niet veel goedkoper...

Gestart door mork2007, vrijdag 3 december 2010, 17:14:48

Vorige topic - Volgende topic

Thomas

Kan je mij de link geven van die maatschappij Xav, ik zal deze vlucht nemen, is goedkoper eh ;-)

:thankyoufw5: :thankyoufw5:

xav

Citaat van: Thomas op dinsdag 18 januari 2011, 09:41:56
Kan je mij de link geven van die maatschappij Xav, ik zal deze vlucht nemen, is goedkoper eh ;-)

:thankyoufw5: :thankyoufw5:

je kan deze boeken bij http://vluchten.joker.be/Flights/ViewFlights.aspx

als je dichtbij één van hun winkels woont kun je ook persoonlijk bij hun langs gaan... maar kan ook gemakkelijk via internet boeken...

PS... als je je vlucht bij terugkomst op 19 april boekt zullen we waarschijnlijk op dezelfde vlucht zitten  :happy2:

Willy

#22
Hoi Allemaal,
Eergisteren in Parijs vertrokken met Saudi Arabian Airlines voor de prijs van 447€ heen en weer Manila. Perfecte vlucht, geen vertragingen, eten zoals gewoonlijk op elke luchtvaartmaatschappij, geen problemen in Jeddah met overstap en bagage, geen problemen inDammam metv technische tussenstop dus uiteindelijk voor 447€ op en af. Is dat geen koopje?
Vanmorgen doorgevlogen naar Davao en ondertussen :lachen: :lachen: :lachen: zit ik hier met een dikke tanduay de jetlag te verteren  :lachen: :lachen: :lachen:

dolfijn76

Citaat van: koy op zondag  9 januari 2011, 16:03:42
Even ter info, heb dit weekend opnieuw geboekt om 3 weken naar Cebu te vertrekken naar m'n vriend en opnieuw bij Wiertz op de De Keyzerlei maar deze keer bij Qatar Airways omdat die rechtstreeks met één tussenstop vliegen op Cebu.

Hier zijn de details:
Maandag 18 april: Brussels 15:35 - Doha 23:55
Dinsdag 19 april: Doha 01:35 - Cebu 16:25

Return:
Zaterdag 07 mei: Cebu 18:15 - Doha 23:00
Zondag 08 mei: Doha 07:35 - Brussels 12:45

Prijs: 825â,¬ + 25â,¬ annuleringsverzekering


Wij hebben zelfde vluchtschema als hierboven alleen vliegen wij op 12 mei terug en komen 13 mei toe in Brussel:

Wij betaalden het volgende:

736 euro pp * 2 volwassen = 1472 euro
140 euro voor baby = 140 euro

totaal is 1612 euro

3 jaar geleden hebben wij +/-1800 euro voor 2 volwassene betaald dus zeker geen slechte prijs nu.  En de grootouders die tellen af om hun nieuwste kleinkind eindelijk eens in het echt te zien.

Thomas

Citaat van: Willy op dinsdag 18 januari 2011, 15:57:14
Hoi Allemaal,
Eergisteren in Parijs vertrokken met Saudi Arabian Airlines voor de prijs van 447â,¬ heen en weer Manila. Perfecte vlucht, geen vertragingen, eten zoals gewoonlijk op elke luchtvaartmaatschappij, geen problemen in Jeddah met overstap en bagage, geen problemen inDammam metv technische tussenstop dus uiteindelijk voor 447â,¬ op en af. Is dat geen koopje?
Vanmorgen doorgevlogen naar Davao en ondertussen :lachen: :lachen: :lachen: zit ik hier met een dikke tanduay de jetlag te verteren  :lachen: :lachen: :lachen:

Weet je, ik begrijp dit allemaal niet meer hoor! Die prijzen zijn soms supergoedkoop en de andere keer swingen die de pan uit.  :weetikniet:
Heb jij soms lang op voorhand geboekt of iets Willy, of is de datum van vertrek een reden om zo goedkoop uit te vallen of beiden?

Ennuh, shol eh  :cheers:
Groetjes

Thomas

Xav,

'kga morgen eens binnenspringen, er is er een kantoor 2straten van mijn deur hehe, pas op he, nog nooit gezien dat kantoor!  :ikkeniebegrijp:
:crazy:

Vragen ze een extra prijs om te bemiddelen of iets, of blijft dat hetzelfde dan online boeken?
Ik zal Het laatste Nieuws onder mijn arm hebben in de terugvlucht op 19 april  :lachen:
Anders als ik geboekt heb morgen zend ik een bericht, misschien kunnen we in de luchthaven van manilla elkander zien en tussen pot en pint een gezellige babbel hebben.  :thumb:

Groetjes, ennnuh, bedankt eh zeg ;-)

boldy

Citaat van: Willy op dinsdag 18 januari 2011, 15:57:14
Hoi Allemaal,
Eergisteren in Parijs vertrokken met Saudi Arabian Airlines voor de prijs van 447â,¬ heen en weer Manila. Perfecte vlucht, geen vertragingen, eten zoals gewoonlijk op elke luchtvaartmaatschappij, geen problemen in Jeddah met overstap en bagage, geen problemen inDammam metv technische tussenstop dus uiteindelijk voor 447â,¬ op en af. Is dat geen koopje?
Vanmorgen doorgevlogen naar Davao en ondertussen :lachen: :lachen: :lachen: zit ik hier met een dikke tanduay de jetlag te verteren  :lachen: :lachen: :lachen:


tis zeker goedkoop maar je moet eerst nog naar parijs toe (kost ook geld) en miss nog een hotelletje (kost ook geld) en je hebt 2 stops persoonlijk vind ik dat allemaal helemaal niks .
ik betaal liever een paar honderd meer maargoed das ieder voor zich ,als je daar niet om geeft is het natuurlijk prima
het leven is net een lul keihard en veel te kort

xav

Citaat van: boldy op woensdag 19 januari 2011, 06:19:26
Citaat van: Willy op dinsdag 18 januari 2011, 15:57:14
Hoi Allemaal,
Eergisteren in Parijs vertrokken met Saudi Arabian Airlines voor de prijs van 447â,¬ heen en weer Manila. Perfecte vlucht, geen vertragingen, eten zoals gewoonlijk op elke luchtvaartmaatschappij, geen problemen in Jeddah met overstap en bagage, geen problemen inDammam metv technische tussenstop dus uiteindelijk voor 447â,¬ op en af. Is dat geen koopje?
Vanmorgen doorgevlogen naar Davao en ondertussen :lachen: :lachen: :lachen: zit ik hier met een dikke tanduay de jetlag te verteren  :lachen: :lachen: :lachen:


tis zeker goedkoop maar je moet eerst nog naar parijs toe (kost ook geld) en miss nog een hotelletje (kost ook geld) en je hebt 2 stops persoonlijk vind ik dat allemaal helemaal niks .
ik betaal liever een paar honderd meer maargoed das ieder voor zich ,als je daar niet om geeft is het natuurlijk prima

wat ik graag zou weten is hoelang je juist onderweg was...? is idd een zeer mooie prijs...

ik heb mijn traject gevonden die me het best ligt... met etihad, halverwege es de benen strekken, lekker enkele safie's opsteken... een hapje eten... en voor een deftige prijs elke keer...

Thomas

Ik heb dus eergisteren mijn reis kunnen boeken naar Manilla... :happy:

Brussels to Manila
      
Flight 1    Tuesday, March 29, 2011
confirmed    
Departure:    22:15    Brussels, Belgium -
Brussels Airport
Arrival:    06:55 +1 day(s)      Abu Dhabi, United Arab Emirates -
International
, terminal 3
Airline:    Etihad Airways EY056    
Duration:    6:40
Aircraft:    
Airbus Industrie A330-200
Last check in:    information not available
   
Fare type:    Economy
Baggage:    23 kilogram(s) per traveller
MEAL (NON SPECIFIC)      current flight status

Change of plane required. Time between flights = 3:15.
   
Flight 2    Wednesday, March 30, 2011
confirmed    
Departure:    10:10    Abu Dhabi, United Arab Emirates -
International
, terminal 3
Arrival:    23:10    Manila, Philippines -
Ninoy Aquino International
, terminal I1
Airline:    Etihad Airways EY428    
Duration:    9:00
Aircraft:    
Boeing 777-300ER
Last check in:    information not available
   
Fare type:    Economy
Baggage:    23 kilogram(s) per traveller
MEAL (NON SPECIFIC)      current flight status
   
Manila to Brussels
      
Flight 1    Tuesday, April 19, 2011
confirmed    
Departure:    01:15    Manila, Philippines -
Ninoy Aquino International
, terminal I1
Arrival:    06:00    Abu Dhabi, United Arab Emirates -
International
, terminal 3
Airline:    Etihad Airways EY421    
Duration:    8:45
Aircraft:    
Boeing 777-300ER
Last check in:    information not available
   
Fare type:    Economy
Baggage:    23 kilogram(s) per traveller
MEAL (NON SPECIFIC)      current flight status

Change of plane required. Time between flights = 3:10.
   
Flight 2    Tuesday, April 19, 2011
confirmed    
Departure:    09:10    Abu Dhabi, United Arab Emirates -
International
, terminal 3
Arrival:    14:20    Brussels, Belgium -
Brussels Airport
Airline:    Etihad Airways EY055    
Duration:    7:10
Aircraft:    
Airbus Industrie A330-200
Last check in:    information not available
   
Fare type:    Economy
Baggage:    23 kilogram(s) per traveller
MEAL (NON SPECIFIC)    

Nadeel is wel dat ik telkens in Manila vele uren moet wachten tot mijn aansluiting....
dus ben ik ongeveer heen en terug 20 uur kwijt van mijn reis, wat niet echt leuk te noemen is...
Allemaal een beetje de schuld door die binnenlandse vluchten... oftewel te vroeg, oftewel te laat, het was altijd wel iets, maar kom.
De eerste keer moet men al eens met zijn kop tegen de muur lopen om niet te vergeten dat de volgende keer het anders moet aangepakt worden.

Aan diegenen die daar ervaring mee hebben, ik heb nu ruim 2 maanden op voorhand geboekt, en toch zaten al die binnenlandse vluchten al potvol, op een paar na (die natuurlijk in mijn nadeel spelen) of het niet beter is om nog vroeger te boeken?
In mei zal ik terug vertrekken naar daar voor een 6 tal maanden. Dus misschien nu al boeken, zodat ik die binnenlandse rotzooi kan omzeilen daar?

Met Etihad kan je 23kg bagage meenemen, maar met Phillipine airlines maar 15 kg, best dat de extra die betaald moet worden per kilo ongeveer 120php is, met etihad bedraagt die â,¬25 euro per kilo (wat een verschil)



boldy

houd er wel rekening mee dat mei de grote school vakantie is en velen naar huis gaan , de binnenlandse vluchten zijn dan ook duurder .
het leven is net een lul keihard en veel te kort