Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

kan volgens mij niet veel goedkoper...

Gestart door mork2007, vrijdag 3 december 2010, 17:14:48

Vorige topic - Volgende topic

mork2007

Gevonden op tix.nl


STAP 2 VAN 5: DETAILS VAN UW VLUCHT
Hieronder vindt u een overzicht van de door u geselecteerde vlucht. Kies de gewenste extra opties en vul de passagiers -en contactgegevens in.
TOTALE PRIJS VOOR DEZE VLUCHT â,¬ 523.53
Ticket(S)AantalPrijs TicketTaxen & ToeslagenSubtotaal
Volwassenen1â,¬ 280.00â,¬ 229.53â,¬ 509.53

Customer Service Charge    
Volwassenen1  â,¬ 14.00
Totaal   â,¬ 523.53
INLOGGEN
Ik heb reeds een profiel en wil inloggen:
inloggegevens invoeren
Standard economy class
CONTROLEER DE VLUCHTDETAILS details wijzig
   ma 28/02   08:00u   

Antwerpen (ZWE) Centraal station
ma 28/02   09:51u   
Amsterdam (AMS) Schiphol
9B 9205    (1u51)
   ma 28/02   14:00u   
Amsterdam (AMS) Schiphol
di 1/03   09:35u   
Manilla (MNL)
KL 803   (12u35)

   di 29/03   10:55u   
Manilla (MNL)
di 29/03   18:50u   
Amsterdam (AMS) Schiphol
KL 804   (14u55)
   di 29/03   21:09u   
Amsterdam (AMS) Schiphol
di 29/03   23:00u   

Antwerpen (ZWE) Centraal station
9B 9272    (1u51)
Opgelet: Verbindingen met vluchtnummers 9B 9205, 9B 9272 van uw reis vinden plaats per trein.
Opgelet: Uw vertrekplaats en/of bestemming wijkt af van uw zoekopdracht. Bekijk de afstand tot alternatieve luchthaven op kaart door op het icoontje van de kaart achter de plaatsnaam te klikken.



yepyep


Robert

Inderdaad momenteel stuk goedkoper met KLM te vliegen en te boeken met opstapplaats Antwerpen of Brussel.
Ik wil nog gaan rond kerst en scheelt me meer dan 300 euro.

ladgar

Bij die tix.nl komt er bij de 523â,¬ op het laatste nog eens 20â,¬ administatiekosten , en 9â,¬ voor betaling met visa bij.
Op de website klm.be is het 520â,¬ alles inbegrepen.

Danny

In 1 jaar tijd ben ik al 5 keer naar Manila gevlogen,de eerste keer was met KLM,strontduur,Brussel-Schiphol-Manila,bijna 1100â,¬,tweede keer met Emerid Airways maar vertrek in Dusseldorf,Dusseldorf-Dubai-Manila,780â,¬,derde en vierde keer Ethiat Airways:Brussel-Abu Dhabi-Manila,740â,¬,was niet slecht vond ik,deze keer ben ik hier met British Airways,never again!880â,¬ en een hoop miserie,als ik die prijs hier van KLM bekijk,supergoedkoop,en eigenlijk is dit een goede verbinding,volgende keer zal ik beter uitkijken!(ik ben nog niet terug thuis want wegens een delay bij mijn reis hierheen hebben ze mijn terugreis geschrapt bij British Airways,nu moet ik naar Makati om dit recht te zetten en waarschijnlijk nog tegen betaling ook!)

Thomas

Yuk,

Als ik mijn vlucht intik bij www.tix.nl  of http://www.vergelijk.be/vliegtickets?gclid=CPTeqIPPj6YCFZgA3godVDWrpQ

kom ik altijd maar hetzelfde probleem tegen, ik kan boeken van laat ons zeggen september 2011 maar ik kan geen retour krijgen omdat ik maar tot 31 december 2011 kan gaan, verder voorlopig niet? Weet iemand hier raad mee?


boldy

als ik me niet vergis kan je niet langer dan 1 jaar van te voren boeken
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Thomas

Dan maar wachten tot het goede moment hé  :ikkeniebegrijp:.

Groetjes

opinie

Citaat van: boldy op woensdag  5 januari 2011, 18:16:04
als ik me niet vergis kan je niet langer dan 1 jaar van te voren boeken

Alle data moeten tussen nu en 11 maanden in de toekomst liggen. Mogelijk is het een optie om een voordelig ticket te kopen met de gewenste vertrekdatum en een retourdatum afhankelijk van de prijs. Stel dat dit inhoudt dat de retour voorzien wordt voor 3 weken na vertrek. De mogelijkheid bestaat dan om in de Filippijnen een enkeltje PH=>BE te kopen aan voordelige prijs.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Thomas

Gesnopen, zal dat eens uitzoeken en er een berichtje over schrijven, kan dan wel handig zijn voor sommigen die lang op voorhand willen boeken of er lang verblijven.