Sun Wah Antwerpen en Borsbeek

Gestart door ganda, maandag 6 december 2010, 19:57:42

Vorige topic - Volgende topic

ganda


Vandaag naar de Sun Wah in de Van Wesenbeekstraat in Antwerpen geweest.
Wat vroeger een winkel was met enorme variatie en keus is nu een treurige koude ( bijna lege ) winkel.
Massa's lege rekken, koeltogen met bijna niks in. Triestig om zien ( spijtig genoeg had ik geen fototoestel bij ) het is echt ongelooflijk.
Gelukkig zijn er nog andere winkels in de Van Wesenbeekstraat waar er wel nog keus zat is en was mijn verplaatsing niet nutteloos. ( heb gevonden wat ik nodig had )
Uit nieuwsgierigheid ben ik daarna naar de Sun Wah in Borsbeek gereden, en eerlijk gezegd daar was de toestand nog erger dan in Antwerpen.  :negatief:

Hopelijk vullen ze de stock wat aan met de komende feestdagen.


stip66

Citaat van: ganda op maandag  6 december 2010, 19:57:42

Vandaag naar de Sun Wah in de Van Wesenbeekstraat in Antwerpen geweest.
Wat vroeger een winkel was met enorme variatie en keus is nu een treurige koude ( bijna lege ) winkel.
Massa's lege rekken, koeltogen met bijna niks in. Triestig om zien ( spijtig genoeg had ik geen fototoestel bij ) het is echt ongelooflijk.
Gelukkig zijn er nog andere winkels in de Van Wesenbeekstraat waar er wel nog keus zat is en was mijn verplaatsing niet nutteloos. ( heb gevonden wat ik nodig had )
Uit nieuwsgierigheid ben ik daarna naar de Sun Wah in Borsbeek gereden, en eerlijk gezegd daar was de toestand nog erger dan in Antwerpen.  :negatief:

Hopelijk vullen ze de stock wat aan met de komende feestdagen.


Ganda, enkele dagen geleden stond er inderdaad hier een artikel over in GVA.
Volgens hun is er niks aan de hand, ze zijn gewoon aan het wachten op een ( serieus vertraagde ) boot met de bestelling.
Allee, dat was het antwoord van de zaakvoerder.....  :weetikniet:

Johan En Elvie

Zou echt wel kunnen gebeuren dat de boot vertraging heeft hoor, je moet weten dat het meestal met Filiipijnse bemanning is hé en het is nu juist de mentaliteit van tijd genoeg voor alles en nog wat maak het hier elke dag mee, jaag u vooral niet op en schakel enkele versnellingen lager.
Jullie weten nog die zeilrace of TALL SHIP RACE die enkele tijd in Antwerpen aangemeerd was, wel de boot met de balikbayan dozen was hiervoor speciaal langer blijven liggen met als gevolg dat alle dozen veel vertraging hadden toen en wat kan je hieraan doen? helemaal niets juist.
Laatstleden was er ook opnieuw een vertraging zonder de reden te weten, misschien ergens te lang aangemeerd, de kapitein moest misschien eens naar de WC.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

stip66

Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag  7 december 2010, 10:50:47
de kapitein moest misschien eens naar de WC.

Ge bedoeld waarschijnlijk " The red lights " ?  :lachen:

ganda

Citaat van: stip66 op dinsdag  7 december 2010, 10:54:54
Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag  7 december 2010, 10:50:47
de kapitein moest misschien eens naar de WC.

Ge bedoeld waarschijnlijk " The red lights " ?  :lachen:

neje, t'zijn de black-lights in de Schipperstraat die voor vertraging zorgen.
den boot is nog niet afgemeerd om de lading te gaan halen.

De voorlaatste keer dat ik in de Sun Wah Borsbeek was ( augustus ) vond ik ook al dat er nog weinig in de rekken lag. Daarom ben ik gisteren speciaal naar Antwerpen gereden.





stip66

Citaat van: ganda op dinsdag  7 december 2010, 11:09:07
neje, t'zijn de black-lights in de Schipperstraat die voor vertraging zorgen.

Die bedoel ik dan ook, Ganda.
In de tijd dat ik nog regelmatig in de Fil kroegen kwam, vroeg men mij steeds the way to the windows ( niet deze van Bill Gates  :haha: )
Eerst een fles Bacardi of Chivas aan â,¬ 75 en kareoke.
Daarna even van de grond komen...


Citaat van: ganda op dinsdag  7 december 2010, 11:09:07
De voorlaatste keer dat ik in de Sun Wah Borsbeek was ( augustus ) vond ik ook al dat er nog weinig in de rekken lag. Daarom ben ik gisteren speciaal naar Antwerpen gereden.

Was inderdaad in augustus ook het geval......