Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Hotel in Manila

Gestart door antzan, vrijdag 24 december 2010, 18:42:15

Vorige topic - Volgende topic

antzan

Kan iemand mij een " gezellig "  :thankyoufw5: hotel aanbevelen in Manila .
Liefst dicht bij een Mall en/of nachtmarkt .
We zijn al 4 x geweest en steeds viel het hotel tegen .
Te duur , mindere service , ver van alles , te klein ,
en we zijn echt niet kritisch . :shots:
In iligan city slapen we ook in eenvoudige hotels .
Gr. Anton :nederlandsevlag:
Foodmaster

xav

wat is je max bedrag dat je wil uit geven per nacht...? er is zoveel keuze...

innka3

Citaat van: xav op vrijdag 24 december 2010, 18:53:56
wat is je max bedrag dat je wil uit geven per nacht...? er is zoveel keuze...
ja zie hier www.asiarooms.com

Phille

Citaat van: antzan op vrijdag 24 december 2010, 18:42:15
Kan iemand mij een " gezellig "  :thankyoufw5:hotel aanbevelen in Manila .
Liefst dicht bij een Mall en/of nachtmarkt .
We zijn al 4 x geweest en steeds viel het hotel tegen .
Te duur , mindere service , ver van alles , te klein ,
en we zijn echt niet kritisch . :shots:
In iligan city slapen we ook in eenvoudige hotels .
Gr. Anton :nederlandsevlag:

Anton, in welke hotels ben je vorige keren geweest? Dan hebben we een idee wat je zeker al niet wenst hé  :biggrinn:

En zoals al gevraagd, wat is je budget per nacht?

antzan

We hebben vorig jaar E.50 betaald in Bay View  [ niet gezellig ]en eerder in The Grand 75 [ alles duur ]
En in St. Illians inn 20 heel klein , [ 2 tafels in restaurant ]
Ik heb al bij Asia rooms voor 1 nacht gereserveerd bij Nichols airport hotel , maar ga dat
veranderen in meer nachten in een ander hotel .
En ik kan alle hotel-sides onderhand wel !
Daarom vroeg ik hier op het forum , iets dicht bij Robinson Mall  en/of nachtmarkt .
ik wil eigenlijk naar Greenhills [ San Juan ]  maar dat is redelijk ver van alles dacht ik .
En , de nieuwe grote SM mall vinden we niets aan .En we komen er met de Superferry , dus dicht bij de pier kan ook .
Gr, Anton  :nederlandsevlag:
Foodmaster

Phille

Citaat van: antzan op zaterdag 25 december 2010, 08:11:45
We hebben vorig jaar E.50 betaald in Bay View  [ niet gezellig ]en eerder in The Grand 75 [ alles duur ]
En in St. Illians inn 20 heel klein , [ 2 tafels in restaurant ]
Ik heb al bij Asia rooms voor 1 nacht gereserveerd bij Nichols airport hotel , maar ga dat
veranderen in meer nachten in een ander hotel .
En ik kan alle hotel-sides onderhand wel !
Daarom vroeg ik hier op het forum , iets dicht bij Robinson Mall  en/of nachtmarkt .
ik wil eigenlijk naar Greenhills [ San Juan ]  maar dat is redelijk ver van alles dacht ik .
En , de nieuwe grote SM mall vinden we niets aan .En we komen er met de Superferry , dus dicht bij de pier kan ook .
Gr, Anton  :nederlandsevlag:

Probleem met de hotels in Manila, volgens mijn ervaring althans, is dat vele hotels geen value for money bieden, de hotels lager dan 50 à 60 euro de nacht vallen hier onder, deze hotels zijn dan wel goedkoper, maar veel te duur voor wat ze bieden, zo ervaar ik het dan toch.

Dus, in Manila boek ik meestal toch wel de iets duurdere hotels, waaronder Mandarin, Diamond, sofitel.

Wat ik meestal betaalde tot nu toe (gemiddeld):
Diamond: 75â,¬
Sofite: 95â,¬
Mandarin: 105â,¬

Mijn voorkeur: Mandarin, vooral voor hun geweldig ontbijt buffet, de kamers variëren, sommige zijn dringend aan renovatie toe.

Ik ben ook eens blijven slapen in het Heritage, hier zijn de kamers redelijk ok, maar het ontbijt trekt op niks. Is wel zeer dicht bij Mall of Asia.

En Anton ik denk dat je beter op Expedia eens kijkt, heb net vergeleken met Asian Rooms, hier een voorbeeldje:

H2O hotel, 6 nachten (van 22/01/11 tot 28/01/11)

Asian Rooms: 608 â,¬
Expedia: 301 â,¬

Diamond hotel, voor dezelfde periode:
Asian rooms:924 â,¬
Expedia: 583 â,¬

Traders Hotel
Asian Rooms:638 â,¬
Expedia:408 â,¬

Toch wel grote verschillen hoor! Asian Rooms blijkt veeeeeel duurder te zijn.


Carpie

Indien het prijstechnisch niet te hoog moet zijn maar toch netjes en heel proper: Gohotel http://gohotels.ph/

Prijs bedraagt tussen de 1000 à 1600php zonder ontbijt. Dat ontbijt is nu kortelings verandert want in oktober was dat niet mogelijk in het hotel zelf. Vanaf heden is er een mogelijkheid tot het nuttigen van een ontbijt maar hoe de kwaliteit is weet ik niet daar ik het zelf nog niet mocht ondervinden.

Mijn vrouw gaat er maandag voor een dag of 3 naar toe.

En...... de Robinson-mall is net naast het hotel gelegen dus korter bij lukt echt niet  :lachen:

Verwacht geen overbodige luxe maar een heel proper en nieuw hotel. Geen tierlantijntjes, gewoon overnachten zonder al te veel poespas.

Ik kan het zeker aanbevelen als je geen te hoge verwachtingen stelt op gebied van luxe.

Mvg

Johan

gosternokke

OF het Grandprixhotel , ligt in dezelfde omgeving ook vlak bij de Robinsonsmall- Ermita en niet ver van die pier. Prijsklasse zo rond de 1500peso ook.  http://www.granprixhotels.com/Manila/index.html

Amice

Duck inn hotel (net iets beter en gezelliger dan grand prix) M h del pilarstreet.
Heeft minibar en goede bar restaurant en is een gezellig en betaalbaar familiehotel met slechts 14 kamers.
Prijs Php 1400
www.duckinnmanila.com
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Willy

New Horizon Hotel in Mandaluyong, Boni Avenue Cor Edsa 778, Belgische uitbater heeft onlangs ook een hotel geopend in Cebu. Kostprijs 44â,¬/ncht inclusief ontbijt. Te boeken bij www.booking.com