Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

xav

Citaat van: antzan op maandag  2 juli 2012, 13:18:30

En de Robinson in P.Pr. is nog niet klaar .                                     


correctie... robinsons in ppr is nog niet helemaal klaar... maar is wel al open, ik denk de eerste en tweede verdieping... en we zien het genoeg aan de brown outs, nu elke dag 1 of 2 maal...

gosternokke

correctie...... :biggrinn:    Het linker gedeelte tegen  Gohotel aan is nog een grote bouwput   :negatief: Het rechtergedeelte is klaar en in bedrijf.

@ Antzan ,is Tierra azul op  alonabeach ,waar baliw-katok mee kwam dan niks voor je ?

xav

Citaat van: gosternokke op dinsdag  3 juli 2012, 23:19:53
correctie...... :biggrinn:    Het linker gedeelte tegen  Gohotel aan is nog een grote bouwput   :negatief: Het rechtergedeelte is klaar en in bedrijf.

@ Antzan ,is Tierra azul op  alonabeach ,waar baliw-katok mee kwam dan niks voor je ?

i stand corrected  :biggrinn:

PS... heb je gemakkelijk de shop gevonden...?

Ketelbinkie

Citaat van: gosternokke op dinsdag  3 juli 2012, 23:19:53
Gohotel
Over deze hotelketen gesproken. Schijnt van een luchtvaartmij. te zijn. De kamerprijs moet je echt letterlijk als "de pure kale prijs" beschouwen. Hoorde van mensen die in GoHotel Dumaguete een kamer huurde dat men werkelijk voor alles, maar dan ook voor alles moet bij betalen. Dus wat is dan uiteindelijk goedkoop. Alleen de gedachte dat bij elke vraag of verzoek om, de kassa van het hotel begint te rinkelen is voor mij al voldoende reden elders te overnachten en betaal ik liever all-in meer als de klant onvriendelijke benadering van GoHotel te moeten beleven.

gosternokke

 @ Xav, ja de shop was redelijk makkelijk te vinden, we kwamen met de auto vanaf Duchess pension waar we hadden overnacht,

  en ik wist niet waar je shop pecies zat , maar ik zeg tegen men chauffeur  rij maar langzaam door manalo extension. Men vrouw houd de linkerzijde van de straat in de gaten, ik de rechterzijde.  Even had ik het gevoel dat we de shop gemist hadden, maar zo net voor het einde van de straat zag men vrouw het toch.    En je vrouw was zo vriendelijk om ons een chocolademuffin te laten proeven    :thumb:  Nou die waren prima, en niet zo mierzoet als die Filippijnse.  We hebben nog fotos gemaakt,  zet ik nog wel op forum.    Ik zie de mooie taarten trouwens ook altijd op Facebook..


@ Marinero, ja , Go-hotels is dacht ik van Cebupacificairlines  ?   Die doen in feite niks anders, goedkope tickets en voor alles moet je bij betalen aan boord, en niet te weinig , koffie aan boord zoiets van 100 peso in die richting.

gosternokke

Dangaysuites in Quezoncity, metromanila,  niet echt een plek waar nou veel toeristen zullen komen denk ik Quezoncity ?

http://dangaysuites.com/home/daily-rates/    Kamers vanaf 800 peso voor 1 of 2 personen. 

gosternokke

We vliegen eind van de maand met airasia naar Clarc, en we zoeken nog een overnachting in Angeles, Familie kamer voor 4 personen.   Tunehotel ken ik reeds.  Is er nog wat anders betaalbaar ?  En niet in Balibago graag of daar vlak tegenaan.

antzan

G .  Tiera Azul  is nogal moeilijk te vinden op het web .
Ik vind ook niet waar je eventueel kan boeken ,
behalve dan per telefoon of E-mail
Antzan



Foodmaster

gosternokke

Ja dat zie ik hun eigen site is tekoop   www.tierraazul.com      Zeker niet betaald dat die site word verkocht ?  Weet iemand op forum hoe dat gaat ?     http://www.travelbook.ph/directory/tierra-azul-beach-house    vond ik nog

maar als je een e-mail adres heb kun je toch vragen hoe te boeken bij hun ? Of heeft Baliw-katok nog gegevens? , die heb daar
paar maanden terug overnacht ?

Baliw-katok

Citaat van: gosternokke op vrijdag 13 juli 2012, 13:28:31
Of heeft Baliw-katok nog gegevens? , die heb daar
paar maanden terug overnacht ?

hmmm, correctie, die verbleef daar een decennia geleden ... het was er goed, proper en heel betaalbaar.  Maar hoe het er 10 jaar later is  :weetikniet:
Ik weet enkel dat ze februari ll nog een positieve recensie gekregen hebben op tripadvisor.