Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

XLSX en DOCX bestanden kun je openen met Office-open, is gratis te downloaden en is legaal.

Robert

Luke

Citaat van: robert van dijck op woensdag  8 augustus 2012, 08:22:01
XLSX en DOCX bestanden kun je openen met Office-open, is gratis te downloaden en is legaal.

Robert


xlsx extensie is al van toepassing vanaf "Office 2007"
Voor Office 97-2003 zijn er Add-on's beschikbaar om de nieuwere XLSX te openen (met eventueel verlies van nieuwere Office features)
Het kan zijn dat die Add-on via "Windows Update" ook al geinstalleerd word. (Willy?!)

Maar voor compatibiliteit is het best te bewaren in XLS formaat.


vvjoris

Citaat van: robert van dijck op woensdag  8 augustus 2012, 08:22:01
XLSX en DOCX bestanden kun je openen met Office-open, is gratis te downloaden en is legaal.

Robert


Open Office, bedoel je waarschijnlijk ....

Als ik het start, doet het mijn laptop steeds vastlopen (en die is nog geen jaar oud, en komt niet uit de Aldi ....)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Hoe gaan we vermijden dat er dubbel werk gedaan wordt?
Als iedereen gaat downloaden en aanvullen, hoe gaat iemand weten wat iemnd anders aan 't doen is of al gedaan heeft?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

robert van dijck

Citaat van: vvjoris op woensdag  8 augustus 2012, 08:57:26
Citaat van: robert van dijck op woensdag  8 augustus 2012, 08:22:01
XLSX en DOCX bestanden kun je openen met Office-open, is gratis te downloaden en is legaal.

Robert


Open Office, bedoel je waarschijnlijk ....

Als ik het start, doet het mijn laptop steeds vastlopen (en die is nog geen jaar oud, en komt niet uit de Aldi ....)

Dat bedoelde ik inderdaad, ik heb het op mijne computer staan en ik kan XLSX en DOCX bestanden openen

groetjes

Robert

Mawibata

Citaat van: vvjoris op woensdag  8 augustus 2012, 08:21:07


???

Citaat van: Mawibata op dinsdag  7 augustus 2012, 18:37:13


extensie .xlsx is office 2010, of ik moet me wel heel erg vergissen



Koy had de file gemaakt in office 2010, ik heb office 2007 en heb hem bewerkt en opgeslagen als XLSX.


Dus office 2007 kan een file gemaakt met 2010 in XLSX lezen, bewerken en opslaan.


:hoedjeaf:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Mawibata

Citaat van: vvjoris op woensdag  8 augustus 2012, 08:59:34
Hoe gaan we vermijden dat er dubbel werk gedaan wordt?
Als iedereen gaat downloaden en aanvullen, hoe gaat iemand weten wat iemnd anders aan 't doen is of al gedaan heeft?



Op het forum laten weten dat men er aan bezig is, als men er mee klaar is binnensturen, en kan het gemeld worden dat de file beschikbaar is voor de volgende.



Ik zou een kolom bijvoegen in de lijst : datum van laatste check of zoiets, om te weten of de prijs recent is.





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Baliw-katok

Citaat van: Mawibata op woensdag  8 augustus 2012, 12:38:15

Ik zou een kolom bijvoegen in de lijst : datum van laatste check of zoiets, om te weten of de prijs recent is.


:thumb: goed idee !

Luke

Admin kan ook een "Dropbox" account aanmaken dat open is voor publiek (of met paswoord).
Dan kunnen nog andere interresante documenten beschikbaar gemaakt worden.
Het is gratis tot 5 GB dacht ik.

koy

Citaat van: Luke op woensdag  8 augustus 2012, 14:09:42
Admin kan ook een "Dropbox" account aanmaken dat open is voor publiek (of met paswoord).
Dan kunnen nog andere interresante documenten beschikbaar gemaakt worden.
Het is gratis tot 5 GB dacht ik.

Ja inderdaad ik heb ook Dropbox en dat werkt heel vlot.
Dat zou dan ook kunnen gebruikt worden om bv visa aanvraag documenten op te zetten...

Koy
leven en laten leven...