Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

buizesmurf

Hebben 5 nachten verbleven in dit hotel in Bacolod,superiorroom,normaal 1495 maar ondderhandeld,voor 5000 peso,dus 1000 peso per nacht,valt dus juist in dit topic,inclusief een degelijk ontbijd voor 2,was zijn geld waard

http://www.royalamreihotel.com/

:applaus:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

antzan

Vraagje .  Dit jaar gaan we met Cokaliong boot . Deze gaat van pier 1 in Cebu .
Weet iemand een hotelletje hier in de buurt ?
Als niets , gaan we naar pier cuatro hotel , 10 min. met taxi .
Antzan
Foodmaster

Ronny55

Het is uiteraard mooi , een lowcost hotelletje te vinden, maar het moet toch effe doenbaar zijn. De eerste jaren dat ik hier was ging ik veel met mijn asawa mee op zakenreisen....Als ze alleen ging vond ze wel een onderkomen bij iemand van de zaak , met mij erbij was dat niet zo evident....Dus dan maar een low cost hotel. Een ervaring op zich. Goede maar veel meer slechte.
In Suragoa werden we 's nachts wakker , hevige regenval ,de afvoer van de douche herschapen tot invoer van de beerput, tot aan de enkels in de str....smurrie.

In valencia deelde we de kamer met zo'n 1000tal vaste "bewoners"...De ganse nacht gebruikt als spelde kussen. :evil:

Ben zeker niet erg "pietje precies" maar sommige waren gewoonweg schandalig. Er waren ook wel goede ervaringen bij ,maar erg in de minderheid.

Dipolog was dan een van de heel goede ervaringen, was eerder een prive huis ,een lieve oudere dame verhuurde daar 4 kamer met cr voor 500 peso inclusief ontbijt....Kraaknette kamer , fantastisch bed, propere badkamer, het ontbijt sloeg ons achterover . Gezien ik een buitenlander was had ze gezorgt voor brood , liefst 4 soorten er was ham eitjes , jam ,honig , en kaas .
het onbijt alleen al was 500 peso waard. Hoe dat ding hete ik heb echt geen gedacht meer ...het was wel langs de "beatch walk ....eerder kadewalk".

Ga nog wel eens met haar mee , maar eerder zelden en dan geef ik iets meer uit aan logie's :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Baliw-katok

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 15 februari 2013, 10:36:33
Dipolog was dan een van de heel goede ervaringen, was eerder een prive huis ,een lieve oudere dame verhuurde daar 4 kamer met cr voor 500 peso inclusief ontbijt....Kraaknette kamer , fantastisch bed, propere badkamer, het ontbijt sloeg ons achterover . Gezien ik een buitenlander was had ze gezorgt voor brood , liefst 4 soorten er was ham eitjes , jam ,honig , en kaas .
het onbijt alleen al was 500 peso waard. Hoe dat ding hete ik heb echt geen gedacht meer ...het was wel langs de "beatch walk ....eerder kadewalk".

Zou het kunnen gaan om "Home Sweet Home B&B" in Dapitan (15 min van Dipolog) ? Ik zoek nl. nog iets in deze buurt voor in april en deze B&B had goede recensies ... het is een huis dat verhuurd wordt door een oudere dame en het is gelegen langsheen Sunset Blvd (lees : the beach). Misschien herken je het op de foto's ?

http://www.homesweethomedapitan.com/

Deep Throat

Citaat van: Baliw-katok op vrijdag 15 februari 2013, 12:16:25
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 15 februari 2013, 10:36:33
Dipolog was dan een van de heel goede ervaringen, was eerder een prive huis ,een lieve oudere dame verhuurde daar 4 kamer met cr voor 500 peso inclusief ontbijt....Kraaknette kamer , fantastisch bed, propere badkamer, het ontbijt sloeg ons achterover . Gezien ik een buitenlander was had ze gezorgt voor brood , liefst 4 soorten er was ham eitjes , jam ,honig , en kaas .
het onbijt alleen al was 500 peso waard. Hoe dat ding hete ik heb echt geen gedacht meer ...het was wel langs de "beatch walk ....eerder kadewalk".

Zou het kunnen gaan om "Home Sweet Home B&B" in Dapitan (15 min van Dipolog) ? Ik zoek nl. nog iets in deze buurt voor in april en deze B&B had goede recensies ... het is een huis dat verhuurd wordt door een oudere dame en het is gelegen langsheen Sunset Blvd (lees : the beach). Misschien herken je het op de foto's ?

http://www.homesweethomedapitan.com/
Is nogal verschillend, Dapitan of Dipolog. Qua overnachting ken ik Dipolog niet (de stad is veel groter), in Dapitan heb ik 2x een hotelletje of B&B gehad daar langs de boulevard. Kwaliteit verschillend, gewoon even de kamer zien. Is vlak bij die permanente kermis. Prijs/kwaliteit op zich goed. Er zitten er 3 of 4.

Ronny55

Citaat van: Baliw-katok op vrijdag 15 februari 2013, 12:16:25

Zou het kunnen gaan om "Home Sweet Home B&B" in Dapitan (15 min van Dipolog) ? Ik zoek nl. nog iets in deze buurt voor in april en deze B&B had goede recensies ... het is een huis dat verhuurd wordt door een oudere dame en het is gelegen langsheen Sunset Blvd (lees : the beach). Misschien herken je het op de foto's ?

http://www.homesweethomedapitan.com/
Nee, Was in dipolog zelf ...ken dapitan wel....het is al enkele jaren geleden ...Mijn asawa zegt me nu dat ze niet weet of het er nog is. Heb nog wa vrienden daar, ga toch eens navragen
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.



rudy1962

Citaat van: gosternokke op vrijdag 15 februari 2013, 18:16:07
Of Antonio Pension   ?   http://www.facebook.com/pages/Antonios-Pension-House/107598042603011

Antonio's pension house heeft nette kamers en is tamelijk recent(2010) en is gelegen naast Kharyll's diner,lekker eten weliswaar maar ook luide muziek tot een uur of 1 's nachts.

Hotel Camilla I bevindt zich naast de discotheek Moonburst (van hetzelfde hotel), 6 dagen op 7 luide muziek die in de kamers doordringt, ik kon er niet slapen en ben in 't midden van de nacht 'gevlucht' naar 'Antonio'

Hotel Camilla II is iets verder gelegen maar vond ik best aangenaam en rustig alhoewel het hotel gelegen is aan een drukke invalsweg naar Dipolog