Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Prince Court Hotel, Mabolo, Cebucity, kamers vanaf 850 peso ,   worden ook voor korter verhuurd  http://www.princecourthotels.com/




Ronny55

Zijn er ook persoonlijke ervaringen met de diverse -1000php hotels.
Laatst in Valencia een kamer gehad ,900 php , we sliepen daar wel met een paar duizend schat ik....'s morgens zag ik eruit als het maanlandschap  :negatief:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Dat hotelleke van Baliw-katok in Davao ziet er toch heel proper uit Bahay ni Tuding.

www.bahaynituding.com
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Baliw-katok

Citaat van: Herbie op woensdag 24 april 2013, 10:14:06
Dat hotelleke van Baliw-katok in Davao ziet er toch heel proper uit Bahay ni Tuding.

www.bahaynituding.com

Is ook echt een aanrader !


vvjoris

Weet iemand toevallig een tof hotelletje in Tacloban?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

robert van dijck

- Go hotels, fonkelnieuw, vlak naast Robinsons ik geloof +/- 1500P
- Z pad residences, ook fonkelnieuw, ben er nog niet geweest, +/-1000P
- Oriental Leyte, aan het (vuil) strand zwembad, pas geopend, peperduur (ontbijt 600P)
- Alejandro, the place to be, héél proper en gezellig en lekker eten, niet goedkoop (zwembad)

een goed restaurant: Ocho seafood grill, alle dagen verse vis, schappelijk van prijs.

Ik ben in Tacloban vanaf ongeveer 4Mei

vvjoris

Citaat van: robert van dijck op woensdag 24 april 2013, 18:37:56
- Go hotels, fonkelnieuw, vlak naast Robinsons ik geloof +/- 1500P
- Z pad residences, ook fonkelnieuw, ben er nog niet geweest, +/-1000P
- Oriental Leyte, aan het (vuil) strand zwembad, pas geopend, peperduur (ontbijt 600P)
- Alejandro, the place to be, héél proper en gezellig en lekker eten, niet goedkoop (zwembad)

een goed restaurant: Ocho seafood grill, alle dagen verse vis, schappelijk van prijs.

Ik ben in Tacloban vanaf ongeveer 4Mei

Misschien ben ik er in juni, mei zal het zeker niet zijn ....

(Alejandro is 1155 pesos voor hun standaard kamer, zie ik op hun website, lijkt me toch niet zo immens duur ...)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.