Happy Newyear from PH Malapascua Island

Gestart door koy, vrijdag 31 december 2010, 12:05:23

Vorige topic - Volgende topic

koy

Ik zal mss de eerste zijn voor jullie maar over 4 uur zit het jaar erop en nu ben ik online vandaar....

dat ik jullie allen een Happy Newyear wens, vanuit het zonnige Malapasua Island   :daag:

vandaag op de laatste dag me een weertje van 35°C gaan snorkelen op 4 verschillende diving sites, net alsof je in een aquarium springt. Dit eiland is nog vrij sober en heel duikersgericht, weinig commerciële toestanden. Straks gaan we een uitgebreid nieuwjaar diner genieten, met zicht op een ponton 20m in de zee waar vermoedelijk danserressen en vuurwerk zal zijn. En dit alles in t-shirt, korte broek en op slippers, the Filipino way, ik kan het wel gewoon worden. By the way met mijn vriend alles perfect en nog steeds "in love"

Viert goed en laat ze knallen,
Koy (Malapascua Island) mango coctail in de hand  :happy:
leven en laten leven...

boldy

jullie ook een happy new year daar , goed te horen dat het goed gaat tussen jullie  geniet er maar van
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Baliw-katok


robert van dijck


boomerang

Vanuit Balugo Valencia (Negros Oriental) ook 'Protte Lok en Seine yn it Nije Jier!'.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Vermaak je eigen daar en probeer eens Maldito disco te bezoeken, van dezelfde eigenaar als Why Not in Dumaguete city.
Aan mij werd verschillende malen gevraagd om die zaak daar te runnen, maar ik wiegerde resoluut want dat is net alsof je verbannen wordt naar Elba zoals Napoleon? Na een paar weken heb je daar genoeg van als je de stad gewent bent. Voor vakantie is het natuurlijk leuk neem ik aan.

koy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 31 december 2010, 16:07:53
Vermaak je eigen daar en probeer eens Maldito disco te bezoeken, van dezelfde eigenaar als Why Not in Dumaguete city.
Aan mij werd verschillende malen gevraagd om die zaak daar te runnen, maar ik wiegerde resoluut want dat is net alsof je verbannen wordt naar Elba zoals Napoleon? Na een paar weken heb je daar genoeg van als je de stad gewent bent. Voor vakantie is het natuurlijk leuk neem ik aan.

Gelijk heb je Bananacreek, is ook voor ons een beetje te rustig. En ja ik heb die tent bezocht, heel leuke meiden die daar opdienen, zijn van Bantay Island of zoiets. Volgende keer en dat kan april/mei al zijn zoeken we Dumaguette aan te doen. Lijkt me ideaal en heb al enkele mensen gesproken die bevestigen dat het een prima stek is. Een stadje in combinatie met veel mooie natuur en koraal riffen dichtbij.

Greets, Koy.
leven en laten leven...

bananacreek

#7
Juist een behoorlijk van die serveersters wonen daar op Bantayan Island, alleen de vrouwlijke manager komt uit de Why Not in Dumaguete, want het is moeilijk om een manager te vinden die daar een paar jaar gaat blijven.
Ja, Dumaguete is een leuke plaats vind ik. Sucses met de verdere vakantie.

bananacreek


koy

Het zal er wel eens van moeten komen, maar ik heb nog nooit persoonlijke foto's geüpload naar een website maar ik zal er me toch één van de dagen aan moeten wagen....

leven en laten leven...