PHP contanten bestellen vanuit Nederland > wat is het voordeligst?

Gestart door PHwaarde, zondag 23 januari 2011, 09:56:29

Vorige topic - Volgende topic

boldy

vorig jaar naar de ing bank geweest  om te vragen om euros voor filippijnse pesos  om te wisselen . de dame in kwestie vertelde mij toen dat  het een slechte koers was en ik beter  daar terplekke kon wisselen en dat als ik ze tog wou ze ze eerst moest bestellen omdat ze die niet op voorraad hadden. ik heb dus  bij aankomst  op naia geld gewisseld  bij het wisselkantoor . (ik neem altijd een paar honderd euro cash mee de rest pin ik)

ff  :offtopic:    er zitten 2 wisselkantoortjes pal naast elkaar  en bij de linker  kreeg ik daar ongeveer 1 peso per euro meer dan de rechtse (daar stond dus ook bijna niemand bij )  kan iemand mij die logica daarvan miss uitleggen ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Digos

In  :eu: moet je niet wisselen naar peso's

Kleine tip.....Als ik euro's meebreng naar de  :smiley-philippines: dan altijd in grote coupure's...briefjes van 500â,¬, krijg je een betere koers in de  :smiley-philippines:

!!!!! let er wel op dat de briefjes gaaf zijn....doen ze al eens moeilijk over.

We opende drie jaar geleden een rekening bij Metrobank en we wilde er ineens 2000â,¬ wisselen en op storten. Echter er was één briefje van 500â,¬ met een klein scheurtje in....aanvaarde ze niet en kwam niet in orde als nieuwe klant  :ikkeniebegrijp: we hebben dan maar juist het minimum gestort en naar de rest konden ze fluiten.

Klantvriendelijkheid staat bij hun niet in de woordeboek.

Hun antwoord was.....go to the black market.

Heb me er na al die jaren bij neergelegd.

Zoals Creek altijd zegt....more fun in the philippines

voor de rest  :thumb:
LIVE ONCE - LIVE IT